zondag 1 februari 2015

My lovely week #2

Hè guys and girls,
Vandaag ga ik jullie laten zien wat ik de afgelopen week heb gedaan. Deze week heb ik aardig wat foto's gemaakt dus laten we beginnen!

Zondag 25 januari:
Zondag ging ik naar de Primark in Den Haag met 2 van mijn beste vriendinnen. Deze Primark is echt een aanrader, hij heeft 3 verdiepingen vol met sieraden, schoenen, kleding en make-up. Toen we op het station moesten wachten gingen we ook nog even naar de Starbucks.

Mijn favoriet bij de Starbucks: Mocca frappuccino met slagroom.

Maandag 26 januari:
Een van mijn meest geluisterde liedjes afgelopen maandag. Ook nog eens passend bij mijn outfit.
Maar om mijn outfit wat meer kleur te geven: een perzikkleurig jasje en mijn Pandora armband.

Dinsdag 27 januari:
1e tot en met 5e uur les en ook nog eens verkort rooster!!!

Woensdag 28 januari:
Na school ging ik afspreken met mijn vriendinnen. We maakten eierwraps en deden de not my arms challenge. Het was super grappig en hebben veel gelachen.

Donderdag 29 januari:
Zelfbedachte quote van de dag. Samen met mijn vriendin en schoolmaatje.

Vrijdag 30 januari:
Mijn nieuwe verslaving: crossy road. Het is een gratis spel voor Iphone, Ipad en Android. Je moet proberen wegen over te streken en daar voor krijg je muntjes waarmee je nieuwe karakters kan kopen.
Vrijdagavond is pizza-avond. Een echte aanrader: de veggie pizza van Domino's pizza.
.

Zaterdag 31 januari:
Een lekkere rustige dag met in de avond meerdere kopjes muntthee met honing.
En mijn nieuwe zaterdagavond traditie: mijn nagels lakken tijdens all you need is love.

Zondag 1 februari:
Noodlesoep als lunch: gewoon heerlijk!!!

Ik hoop dat jullie een leuke week hadden en volgende week zaterdag een nieuwe post: De blogger tag.

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten