zondag 22 februari 2015

What's in my travel make-up bag?

Hé guys and girls,
Vandaag ga ik jullie laten zien wat ik mee neem in mijn make-up tasje als ik op reis ga. Ik ben niet heel erg goed in weinig meenemen of keuzes maken dus vaak neem ik veel te veel mee.

1. Mijn make-up tasje
Natuurlijk mijn make-up tasje om alles in mee te nemen. Deze is van de Primark en is eigenlijk een bikini bag.


2. Mijn make-up kwasten
Deze kwasten zijn van de action en ik heb hiervan een review gemaakt > Action kwasten review. Er zit ook een heel fijn etuitje bij.

3. Concealer
Deze concealer is best duur maar het geld volkomen waard. Het is de SOS imperfections concealer van Collistar en is €20,- voor een klein flesje.

4. Finishing powder
Deze poeder van Miss Sporty heb ik bij de Action gekocht en hij werkt geweldig en zorgt dat je gezicht niet gaat glimmen en dat alles de hele dag blijft zitten.

5. Oogschaduwbasis
Deze oogschaduwbasis van Essence werkt perfect en is ook maar €2,59

6. Oogschaduwpalette
Dit oogschaduwpalette is maar €6,- en heeft geweldige kleuren.

7. Blush

Deze blush in de kleur 10 Heatwave van Essence is echt geweldig mooi. Het is een geweldige combinatie van een peachy en roze blush.

8. Mascara
Deze mascara van Estée Lauder is echt geweldig.

9. Eyeliner
Deze goedkope eyeliner van dce Action werkt beter dan ik had gedacht en is dan ook mijn nieuwe favoriet.

10. Elastiekjes en speldjes
Ik gebruik elke dag elastiekjes en speldjes en ik neem ze mee in dit handige portemonneetje van Accessorize.

11. Tandenborstel en tandpasta
Dit is niet echt iets heel bijzonders maar gewoon iets wat ik mee MOET nemen.

12. Borstel
Om s'ochtends mijn haar goed te doen.

13. Make-up remover en tonic
Om mijn make-up er af te halen en verder te reinigen.

Dit is wat ik altijd mee neem, wat nemen jullie mee?
V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten