zaterdag 14 februari 2015

Valentijnstag en collage

Hé guys and girls,
Vandaag is het valentijnsdag!!! Ik begin met de tag, ik heb hem zelfgemaakt en hij bestaat uit 7 vragen, want mijn lievelingsgetal is 7. Maar laten we beginnen:
Wie zijn het meest dierbaar voor jou?
Mijn familie, ik kan echt niet zonder ze en mijn vriendinnen want ze steunen mij overal in.

Voor wie heb je een cadeautje gekocht?
Voor een van mijn vriendinnen, ze is namelijk jarig op valentijnsdag dus daarom heb ik een cadeautje gekocht. Ik ga nog niet vertellen wat het is want ik zie haar morgen pas.

Wat doe je op valentijnsdag?
Ik heb vandaag niet echt iets bijzonders gedaan. Ik heb huiswerk gemaakt, paard gereden en bij mijn familie langs geweest.

Wat vind je van valentijnsdag?
Zelf vind ik het leuker als iemand spontaan een cadeautje voor je koopt en bij valentijnsdag is het een beetje verplicht. En het is best wel commercieel maar als je echt verliefd bent zal je er vast wel anders over denken :)

Wie is jou jongens celeb crush?
Een celeb(rity) crush is een beroemd iemand op wie je verliefd bent of die je knap vind. Ik ben niet echt verliefd dus voor mij is het meer iemand die ik knap vind. Ik vind best wel veel beroemde jongens knap maar er is er eentje die ik echt super knap vind: Chace Crawford. Ik ken hem eigenlijk alleen van Gossip Girl en daarin vind ik hem heel knap.

Wie is jou ,meisjes celeb crush?
Een celeb(rity) crush is een beroemd iemand op wie je verliefd bent of die je knap vind. Ik ben niet echt verliefd dus voor mij is het meer iemand die ik knap vind. Ook zijn er heel veel knappe beroemde vrouwen maar weer kies ik iemand uit Gossip Girl: Blake Lively.

Wie vind je het perfecte beroemde stelletje?
Angelina Jolie en Brad Pitt, ze zijn allebei al heel lang beroemd en ze hebben heel veel schattige kinderen. Ook komen ze bijna nooit in het nieuws door problemen in hun relatie. Daarom vind ik hun zo'n goed stel.

Ook heb ik nog een leuke collage gemaakt om in de valentijnssfeer te komen:

Ik hoop dat jullie een fijne valentijnsdag hebben. En morgen: My lovely week. Tot morgen!!!
V








Geen opmerkingen:

Een reactie posten