dinsdag 3 februari 2015

My winter essentials

Hé guys and girls,
Vandaag ga ik jullie mijn 15 winter essentials (dingen die je nodig hebt)  laten zien. 5 beauty dingen, 5 fashion dingen en 5 lifestyle dingen.

Beauty:
1. Blusher
Om in de winter je wangen een mooi kleurtje te geven. En een gezonde look.
Blusher - Chanel

2. Haarklemmetjes
Ik heb altijd al een hekel gehad aan haar in mijn nek maar met een sjaal eromheen kriebelt het nog meer in mijn nek. Daarom vind ik een klemmetje altijd fijn, nog een fijn ding aan deze klemmetjes is dat je ze zo in en uit kan doen.
Klemmetjes - Zenner
3. Vaseline
Ik gebruik vaseline niet alleen voor mijn lippen maar ook voor andere schrale plekjes in de winter. Nog een tip: smeer vaseline op je lippen voordat je gaat slapen, in de ochtend heb je dan zachte lippen.
4. Gezichtscrème
Houd je huidje zacht en poezelig met deze crème. Nog een pluspunt aan deze crème: hij heeft 0% parfum
nog beter voor je huid.
Gezichtscrème - Neutral
5. Roze lipgloss
Ik heb ALTIJD lipgloss nodig en in de winter vrolijk ik de sombere dagen op met een roze lipgloss. Deze lipgloss van Lancome is niet de goedkoopste maar wel de allerallermooiste.
Lipgloss - Lancome Flash n' Fuchsia

Fashion:
1. Baret
Om je hoofd warm te houden s'ochtends tijdens het fietsen. En er natuurlijk stylish uit te zien.
2. Handschoenen 
Net als je hoofd mogen je handen ook niet koud worden. En ook dit moet in stijl gebeuren.
Handschoenen - V&D
3. Uggs
Oké, niet iedereen vind Uggs mooi maar ik vind deze erg mooi en vooral erg warm. Helaas niet waterdicht.
4. Sjaal
Een sjaal is 100% nodig in de ochtend op de fiets. Deze is lekker warm,   en zacht. En hij heeft een mooie print.
Sjaal - Zara
5. Een trui
Iedereen heeft er een nodig: een trui. Niet te dik, niet te dun. Deze heb ik zelf versierd met kleine knoopjes met glitters.

Lifestyle:
1. Tijdschriften
Soms heb je gewoon zo'n dag dat je alleen zin hebt om oppervlakkige dingen te lezen. En dat is precies de reden dat er tijdschriften zijn uitgevonden.
2. Notebook
Tijdens alle regenachtige dagen in de winter krijg ik altijd genoeg ideeën. En in dit boekje is er genoeg ruimte om alles op et schrijven en ook nog eens om tijdplanningen te maken.
Notebook - Hema
3. Computer
Eigenlijk heb ik de computer in alle seizoenen nodig. Voor school, mijn blog, projecten en nog veel meer andere dingen. Dus ook in de winter.
Computer - HP
4. Kaarsen
Kaarsen vrolijken mijn humeur altijd op en deze geurkaarsen ruiken ook nog eens heerlijk.
Geurkaarsen - Action
5. MIJN bed
Ik kan nooit zonder mijn bed, maar in de winter kijk ik ook tv, lees ik en schrijf ik in mijn bed.

Wat zijn jullie winter essentials? Ik post zaterdag weer een nieuwe post: De bloggers tag.
V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten