woensdag 4 februari 2015

Make-up kwasten review: Action

Hè guys and girls,
Vandaag schrijf ik mijn 1e review over een product. Een review is een artikel over een product die ik hebt getest en mijn mening erover. Ik heb gekozen voor de 5-delige kwastenset van de Action. Hij is €1,32 en verkrijgbaar in de winkels van de Action. Ik ga alle kwasten apart behandelen en geef ze een cijfer.

De kwasten in het algemeen:
De kwasten zijn zacht, er vallen geen haren uit en ook na het wassen zijn ze nog zacht. De kwasten hebben een vrolijke bloemenprint die mooi staat op je kaptafel of tussen je andere make-up. Ze zijn hun prijs helemaal waart. 

De wenkbrauwborstel:
De wenkbrauwborstel heeft zachte haartjes waarmee je makkelijk je wenkbrauwen in model kan brengen. Aan de andere kant heeft hij een plastic kammetje die kan je ook gebruiken voor je wenkbrauwen. Maar dit kammetje kan je ook gebruiken als je klontjes in je mascara of spinnenpoten hebt, je kan het  makkelijk hiermee uitborstelen. Omdat deze borstel multifunctioneel is, is hij al het geld waart. 
Daarom geef ik deze kwast een: 9
De blush en poederkwast:
De borstel is zacht en een mooie maar. Het pakt de poeder goed op en brengt fijn aan. Er blijft ook geen poeder in je kwast hangen dit is erg fijn maar let er wel op dat je dan niet te veel poeder gebruikt. Zelfgebruik ik hem voor mijn pressed powder van Miss Sporty. Hiervoor is het de perfecte kwast. Daarom geef ik hem een 8,5 
Het lippenseel:
Ik weet niet zeker of deze kwast bedoelt is als lippenseel maar hij werkt hier wel heel goed voor. Hij is wat steviger dan de andere kwasten en brengt daarom fijn  lipproducten aan. Vooral voor lippenstift is hij erg fijn. Maar ook voor lipgloss werkt hij goed. Maar bij lipgloss blijft hij wel lang plakkerig. En is dan moeilijk (of niet meer) schoon te maken. Dus als je deze kwast voor lipgloss gebruikt was hem dan gelijk. Omdat je deze kwast gelijk koet wassen geef ik hem een 7
De oogschaduwkwast:
Deze kwast is heel fijn voor gebakken oogschaduws. Het neemt makkelijk poeder op en verdeelt het goed over je ooglid. Ook laat hij geen poeder vallen en hij maakt geen strepen maar verdeelt het egaal over je ooglid en blend verschillende kleuren oogschaduw goed. Ook maakt word hij makkelijk schoon en droogt snel. Door al deze pluspunten krijgt deze kwast een 8,5
De eyelinerkwast:
Een klein dun kwastje met een scherpe bovenkant die makkelijk rechte lijnen kent. Je kan het best crème-oogschaduw gebruiken of een beetje poeder met water mengen voor de mooiste kleur eyeliner. Ook kan je dit kwastje gebruiken om je eyeliner en oogschaduw te blenden. Oftewel veel opties. Omdat dit kwastje zo veel opties heeft krijgt het een 8


Kwasten wassen:
Natuurlijk moet je ook je kwasten wassen daarom hieronder 5 tips over kwasten wassen:
1. Gebruik babyshampoo
2. Als je tussendoor je kwasten wil wassen dan kan je brush cleanser gebruiken dit is onder andere te koop bij de Hema
3. Was je kwasten elke week
4. Laat je kwasten goed drogen want met natte kwasten absorberen de kwasten heel veel van het product
5. Was je kwasten met lauw-water en draai rondjes in het water over de bodem om al het vuil los te weken
6. Spoel ze na met koud water anders zit er zo meteen shampoo in je make-up

De kwasten krijgen gemiddeld een 8,2 en ik denk dat dat best hoog is voor kwasten van €1,32

Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Laat maar weten wat jullie van dit soort artikelen vinden.

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten