zaterdag 7 februari 2015

The blogger tag

Hè guys and girls,
Vandaag doe ik de blogger tag ik heb hem van mijn vriendin Iris met haar blog: twoticketstoneverland.wordpress.com.
De eerste 10 vragen heb ik dus van haar blog en de rest heb ik zelfbedacht.

1. Wat zou je nog aan je blog willen verbeteren en wat  zou je zo willen houden? 
Ik zou mijn opmaak nog mooier willen maken (ik weet not hoe, als je tips hebt zet ze in de reacties), maar voor de rest ben ik tevreden.

2. Doe je alles voor je blog alleen?
Ja, maar soms krijg ik wat hulp met ideeën van mijn zusje en vriendinnen

3. Verdien je geld met bloggen? 
Nee helaas niet. Maar dat is ook niet waarvoor ik het doe.

4. Heb je wel eens iets minder leuks meegemaakt door je blog? 
Nee, ik krijg alleen maar leuke reacties van bekende en onbekende mensen!!!

5. Hoe vaak word je blog maandelijks bekeken?
Tussen de 450 en 550 keer per maand. Daar ben ik erg blijmee.

6. Waardoor blijf je hangen op een blog?
Als dingen herkenbaar, openhartig en persoonlijk zijn. Of door tags, tags zijn echt mijn zwakte.

7. Wat vind jij van persoonlijk bloggen?
Zelf vind ik het leuk om te weten wie er achter een blog zit, maar zelf geef ik ook niet veel informatie weg. Eigenlijk alleen mijn voornaam en dat vind ik ook wel genoeg, het moet toch een beetje privé blijven vind ik.

8. Denk je nog lang door te gaan met bloggen?
Jaaaaa, ik vind het superleuk en hen er genoeg tijd voor dus ik zie geen reden waarom niet.

9. Zou je je blog verwijderen voor 50.000 euro?
Dit is een moeilijke vraag, ik vind mijn blog heel erg leuk en wil er zeker niet mee stoppen. Maar 50.000 euro is wel heel veel geld en met dat geld zou ik veel dromen kun  waar maken, van mezelf, mijn zusje, mijn ouders en mijn vriendinnen. Dus ik denk dat ik zou stoppen met mijn huidige blog en een nieuw blog zou beginnen. Maar gelukkig krijg ik zo'n aanbod niet en kan ik nog lekker lang blijven bloggen op dit blog.

10. Welke dingen gebruik je om te bloggen?
Mijn computer: om alles uit te typen en inspiratie op te doen op andere blogs.
Netflix: zonder achtergrond geluid kan ik niet werken, ik kan er niet tegen als het stil is.
Tijdschriften + andere blogs: voor ideeën en tags.
Mijn telefoon: om foto's mee te maken en ideeën op te schrijven

11. Waar haal je jouw afbeeldingen vandaan?
De meeste foto's maak ik zelf maar sommige haal ik van internet. Deze zijn vaak van verschillende sites en ik vind ze op Google afbeeldingen.

12. Waar blog je het liefst?
Aan mijn bureau of in mijn bed, 2 heerlijke plekken om te zitten en te bloggen.

13. Wat is je favoriete onderwerp om over te bloggen?
Make-up, ik doe het niet zo vaak omdat ik weet dat niet iedereen van make-up houdt maar de laatste tijd houd ik wel heel erg van make-up.

Iedereen is vrij om deze tag over te nemen maar vermeld dan wel even mijn blog:
Zelf tag ik een andere Iris met haar blog: iriscamera.blogspot.com
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

V

1 opmerking: