zondag 8 februari 2015

My lovely week #3

Hé guys and girls,
Vandaag laat ik jullie zien wat ik afgelopen week heb gedaan:

Dinsdag 3 februari:
Maar 4 lesuren: 3e tot en met het 6e lesuur!

Lekker een blogpost maken met Netflix aan.

Woensdag 4 februari:
Let it snow, let it snow, let it snow!!!
Een mini sneeuwpop gemaakt door mijn zusje.

Koude dagen, warme kleding.

Vrijdag 6 februari:
Koekjes gekregen van beste vriendin.
Groene thee met honing verslaving, het is net Arizona.

Zaterdag 7 februari:
Vroeg op om mijn vader van het vliegveld te halen.
Ontbijt op het vliegveld: Vanilla hot chocolate.
Vroeg opstaan, vroeg beginnen met huiswerk, vroeg klaar. Elk voordeel heeft zijn nadeel.
Collage maken!!!
Heerlijke Lindt chocolade met stukjes sinaasappel.
Van de nieuwe Magnum collectie: merenque en rood fruit. Ook de crème brulee smaak is een aanrader.

Zondag 8 februari:
Ontbijten met Netflix en pancakes.
Photoshoot met de kat van de buren.

Naar Den Haa om te shoppen. En om een frietje te eten.
Warme chocolademelk!!!

Dit was mijn week.
Volgende week een nieuwe post: Wat staat er op mijn Iphone 5c?

V


Geen opmerkingen:

Een reactie posten