zondag 15 februari 2015

My lovely week #4

He guys and girls,
Vandaag laat ik jullie weer zien wat ik deze week heb gedaan:

Maandag 9 februari:
Mijn nieuwe Levi broek.


Dinsdag 10 februari:
Wachten, wachten, wachten. Ik haat tussenuren.
Cadeautje voor mijn vriendin. Nagellak, snoep en een leuke bewaarpot.
Woensdag 11 februari:
Ziek zijn en gossip girl kijken. Dat maakt het toch nog een beetje redelijk om ziek te zijn.
Ziek, ziek, ziek.

Donderdag 12 februari;
Mijn kantoortje voor vandaag; mijn bed.
Een maskertje. Goed voor je huid en rustgevend.

Vrijdag 13 februari:
VRIJDAG DE 13E!!! Voor mij geen ongeluk vandaag. Alleen spelen met de kat van de buren.

Zaterdag 14 februari:
Mijn  nieuwe 2 palletten met nude kleuren:
Essence: How to make nude eyes? Make-up box.
Catrice: Absolute matt eyeshadow palette
Sushi-night!!!!

Ik had een geweldige week en jullie???
Volgende week een van mijn favoriete recepten: Citroentiramisu

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten