donderdag 12 februari 2015

What's on my Iphone 5c?

Hé guys and girls,
Vandaag ga ik jullie laten zien welke apps er op mijn telefoon staan en welke ik het meest gebruik.
Het beginscherm:
Het is een standaardachtergrond van de telefoon zelf ,maar ik vond hem wel gezellig en feestelijk met de confetti.


Ik begin met de standaard apps, dit zijn de apps die al op de telefoon staan en die je er niet af kan halen:
Sommige van deze apps gebruik ik nooit, daarvan heb ik een lijstje gemaakt:
- Video's
- Dictafoon
- Gezondheid
- iBooks
- Tips
- Game Center
- Aandelen
- Passbook
- Kompas
- Kiosk
- iTunes store
- Muziek

En nu de apps die ik wel regelmatig gebruik met een korte uitleg:
- Notities
Hierin bewaar ik de ideeën voor mijn blog, liedjes die ik nog wil downloaden en films die ik nog wil kijken.
- Herinneringen
In deze app schrijf ik alle dingen op die ik nog wil/moet doen, hij is erg handig want je kan ook de prioriteit en datum toevoegen.
- Calculator
Deze gebruik ik niet heel vaak maar soms is het wel fijn om dingen even snel uit te rekenen.
- Weer
Deze app is erg belangrijk voor mij ,want ik kijk elke ochtend naar het weer voordat ik naar school fiets.
- Kaarten
Om even te kijken hoe lang iets fietsen of rijden is, is deze app ideaal.
- Klok
Deze app gebruik ik als wekker en timer.
- Contacten
Ik gebruik deze app niet zo vaak ,want in telefoon staan ook alle contacten en daarin kan je ook contacten aanmaken.
- Instellingen
Deze gebruik ik vaak ,want zodra ik me verveel ga ik mijn instellingen veranderen.
- Camera
De Iphone 5c heeft een hele scherpe camera met zelfontspanner. Ik gebruik hem daarom ook altijd om foto's voor mijn blog te maken.
- Foto's
Om al mijn foto's in te bewaren
- App store
Om alle apps te downloaden en bij te werken.
- Agenda
Daarin zet ik al mijn afspraken.
- Safari
Het internet gebruik ik dagelijks om van alles op te zoeken.
- Berichten
Ik sms niet heel vaak maar soms is het wel handig om te sms'en als jij of degene met wie je wil praten geen wifi heeft.
- Telefoon
Om te bellen, contacten aan te maken en mijn voicemail af te luisteren
- Mail
Mijn hotmail account staat gekoppelt aan mijn telefoon waardoor ik alle mailtjes gelijk op mijn telefoon krijg.




Gedownloade apps:
Ik heb niet zoveel gedownloade apps, maar 6. Toch wil ik er even kort over vertellen.
- Whatsapp
Bijna al mijn berichten die ik stuur en krijg gaan via whatsapp, het is zeker weten mijn favoriete app en de app die ik het meest gebruik.
- Instagram
Al mijn instagramfoto's maak ik met mijn telefoon daarom heb ik de app behalve op mijn iPad maar ook op mijn telefoon.
- Snapchat
Ik heb al eerder een artikel over snapchat geschreven:Voor dat artikel klik hier. En het is nog steeds een van mijn favoriete apps die ik dagelijks meer dan 10x open.
- Blogger
Voor spontane ideeën en inspiratie voor mijn blog, ook online kan je lekker doorwerken.
- Crossy Road
Ik download niet veel spelletjes op mijn telefoon maar Crossy Road is echt super grappig en verslavend.
- Goodreads 
Goodreads is een app waarmee je barcodes van boeken kan scannen, deze boeken slaat hij op in de app en zo vorm je lijsten met boeken die je al gelezen hebt, die je nog wil lezen en kan je de boeken beoordelen.
- Deezer
Deezer is de enige van al deze apps waar je voor moet betalen, je betaalt voor een abonnement. Het abbonement is 10 euro per maand en 5 euro als je het toevoegt bij je T-mobile abonnement. Je kan dan eindeloos muziek downloaden en offline luisteren.

Nu ik heb verteld welke apps er op mijn telefoon staan wil ik ook graag vertellen hoe mijn telefoon eruit ziet en welke hoesjes ik heb.

Mijn telefoon:
Ik heb een groene iPhone 5c die gratis was door mijn T-mobile abonnement. Dit is de telefoon met het hoesje wat ik de laatste tijd het meest gebruik.
De telefoon zonder hoesje.
De achterkant van de telefoon zonder hoesje.

De hoesjes: 
Bumper met oortjes - Claires
Hoesje met uitsnedes rond en kruis - Uit Californië
Miss sweet hoesje - miniinthebox.com
Chanel parfum hoesje - miniinthebox.com 

En om dit artikel over mijn telefoon compleet te maken, een lieve quote:

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en zaterdag een nieuwe post: Een zelfgemaakte valentijnstag met een valentijns collage.

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten