zondag 1 maart 2015

Serie tag

He guys and girls,
Vandaag doe ik de serie tag! Ik doe dat omdat ik verslaafd ben aan meerdere series en omdat ik zin had om een tag te doen. Ik zit hier nu met mijn 2 blogvriendinnen: 
Iris: http://iriscamera.blogspot.nl/
En de andere Iris: https://twoticketstoneverland.wordpress.com/
En ik tag jullie ook!

Wat was de eerste serie die je volgde?
Ik keek altijd wel half naar series maar de eerste serie die ik echt volgde was denk ik America's next top model. Ik vind deze leuker dan de Nederlandse versie.


Wat is je favoriete serie ooit?
GOSSIP GIRL, het is grappig, makkelijk te volgen, en je wilt maar door blijven kijken. Ik zit nu in seizoen 5 en het verveelt nog steeds niet en dat gaat ook niet gebeuren.

Wat is je favoriete koppel uit een tv serie?
Nate en Jenny, ook al waren ze niet echt een koppel. Ook Blair en Dan zijn supergrappig samen. 

Met welk personage zou je wel eens op date willen?
NATEEEE, OMG hij is knap, lief en ik ben gewoon verliefd.

Welke serie(s) volg je op dit moment?
Gossip girl, en dat is eigenlijk de enige.

Van welke afgelopen serie mogen ze nog een vervolg maken?
Gossip Girl, zoals ik al vaker heb laten merken in deze tag is dat gewoon mijn favoriete serie en het zou echt geweldig zijn als ze nog meer seizoenen zouden maken.

Welke serie wil je nog graag zien?
Once upon a time, want volgens mijn vriendinnen is dat heel erg leuk en spannend. Dus ik ben benieuwd.

Heb je al eens een serie of enkele afleveringen herbekeken?
Ja al vaker heb ik aflevering van Hollands en America's next top model terug gekeken. Gewoon omdat ik dat leuk vind.

Welke serie heb je een tijdje gevolgd en daarna weer opgegeven?
Pretty Little Liars, Het was verwarrend en saai vond ik. Daarom heb ik het na 5 afleveringen echt opgegeven en ben ik aan Gossip Girl begonnen.

Met welk personage zou je wel van plaats willen ruilen?
Ik denk Blair, ze heeft en krijgt alles wat ze wil hebben en dat lijkt mij ook wel leuk voor een dagje. 

Ik hoop dat jullie de atg leuk vonden en tot volgende week. Dan doe ik een special over Brussel.

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten