zaterdag 14 maart 2015

My wishlist

Hey guys and girls,
Weten jullie ook altijd 5 maanden voor je verjaardag super veel dingen om te vragen maar hoe dichter je bij je verjaardag komt hoe minder je weet. Dus ik dacht: ik schrijf ze op, maar ik raak briefjes en zelfs bestanden altijd kwijt dussss ik schrijf het hier op. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Het zijn niet allemaal dingen die ik echt ga vragen want sommige zijn te duur. Maar het zijn dus ook dingen waar ik alleen maar van kan dromen.Mijn wishlist bestaat uit 15 dingen dus let's get started:

1. Naked 2 basic palette - Urban Decay - $29
Dit oogschaduw palette is niet de goedkoopste maar is van goede kwaliteit en heeft geweldige kleuren.



2. Tuinbroek - H&M - €29,99
Ik houd echt van tuinbroeken vooral in de zomer met croptops zien ze er super leuk uit.


3. De blogbijbel - Bol.com - €10,-
Ik vind bloggen echt geweldig om te doen en dit lijkt me echt een heel leuk boek om te lezen en om mijn blog te verbeteren.

4. TRIANGL bikini - TRIANGL - $89
Deze bikini heb ik gezien op lifesplash en ik vind hem echt heel erg mooi.

5. Make-up tasje - Victoria Secret - $30

6. Badsetje - Victoria Secret - $14,40
7. Iphone hoesje - Etsy - €15,62
AAAHH deze is echt geweldig mooi!!!

8. Sydney Iphone hoesje - artfire.com - $13,25

9. Kwastenset - Sephora - $22

10. Oh my French oogschaduw palette - LancĂ´me - $58
Zie jullie morgen weer!

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten