zaterdag 7 maart 2015

Life update

Hé guys and girls,
Ik heb al lang geen life update meer gegeven dus ik dacht het word weer eens tijd. Omdat ik zoveel verschillende dingen wil vertellen heb ik het opgedeeld in kopjes (ja ik heb een obsessie met dingen ordenen):

PlayStation 
Ik en mijn zusje hebben al een WII U maar we wilden ook graag een PlayStation we hebben er voor gespaard en hebben hem vandaag besteld. Hij is zwart en wordt geleverd met een controller en een spel: grand theft auto 5. Ook hebben we het spel minecraft bestelt. Hij komt dinsdag aan!!!

Gossip Girl
Zoals ik al meerdere keren heb verteld ben ik erg fan van de serie gossip girl. Ik zit nu in het laatste seizoen en moet nog maar 3 afleveringen. Ik ben nu op zoek naar een andere serie dus als jullie tips hebben zet maar in de reacties.

Girl Online
Zoe Sugg (Zoella) heeft voor het eerst een boek geschreven genaamd Girl Online. Het boek is nu ook in het Nederlands vertaalt. Ik ben er gister in begonnen en ik ben nu op bladzijde 135 van de 307 bladzijdes. Tot nu toe vind ik het echt heel erg leuk en ik ga dit boek ook gebruiken voor een school project. Als je van typische meidenboeken houdt is het echt een aanrader.

Proefwerkweek
Over een en een halve week is het weer proefwerkweek. Yeeh (maar niet heus), ik zie er deze keer best wel tegen op maar ja.

The Script 
Ja, ja, het is bijna zover op 21 maart is het concert van de script in de Ziggo dome!!! Ik heb er echt super veel zin.

Nieuwe obsessies 
De bands:
- Causis
- Chef's special
Ze zijn allebei super goed en hebben relaxte muziek. Dus luister er naar!!!!
En de series:
- Body of proof
- Laura's mysteries
Ze worden allebei op zaterdagavond uitgezonden van 20:00 op Net5

Ik hoop dat jullie dit kletsblogje (ja dat woord heb ik zelf bedacht) leuk vinden. Morgen post ik niet want dan ga ik naar de voetbal wedstrijd Ajax-Excelsior maar volgende week zaterdag komt dan toch echt de special over Brussel online. Zie jullie dan!

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten