dinsdag 31 maart 2015

Beauty miskopen

Hey guys and girls,
Vandaag vertel ik jullie over mijn miskopen die ik heb gedaan op gebied van beauty.
Gelukkig zijn het er niet zo veel, maar 4:

1. Rimmel - 030 Berry blush lipbalsem
Deze lipbalsem heb ik eigenlijk vooral gekocht omdat er een leuke quote opstond. Ook heeft deze lipbalsem wel een mooie kleur. Maar helaas droogt deze lipbalsem je lippen heel erg uit en na een paar minuten zie je de kleur niet meer en het enige wat je over houd zijn droge lippen.




2. Miss Sporty - Ladies night lipgloss light pink
Deze applicator is heel erg irritant, je moet de hele tijd draaien en er komt of heel weinig of heel veel van het product uit. Ook geeft het product heel weinig kleur af en het plakt heel erg.

3. Mini Bourjois - Eyeshadow powder purple
Ik heb deze oogschaduw nog niet heel lang maar hij is wel snel geklonterd. Ik heb hem weinig gebruikt omdat het een best felle paars is en eigenlijk is losse oogschaduwpoeder heel erg onhandig.

4. Max & More - Wild rose lippenstift
Deze lippenstift heeft een hele mooie kleur die lang blijft zitten maar heeft wel grote grove glitters die je lippen soort van scrubben. Dat is niet heel erg fijn.

Ik hoop dat ik jullie kan behoeden voor miskopen en dat jullie het leuk vonden om te lezen.
Oh ja en wat vinden jullie van de foto's? Laat het weten.

V


Geen opmerkingen:

Een reactie posten