zondag 12 april 2015

How to een review schrijven

Hey guys and girls,
Vandaag begin ik aan een nieuwe soort posts: How to. Vandaag doe ik how to: een review schrijven ik hoop dat jullie het leuk vinden. 

1. Inspiratie vinden (het is inspiratie dus kopieer niet letterlijk dingen, maar bedenk zelf iets wat er op GEINSPIREERD is)
Vaak komt mijn inspiratie van andere blogs of youtube kanalen. Maar vandaag ga ik laten zien hoe je een blogpost schrijft naar aanleiding van een tijdschrift.
Ik heb de nieuwste Fashionista gekozen en na wat bladeren vond ik de nieuwe collectie van Essence: de Nude collectie. 

2. Onderzoek doen
Ik ben best wel lui dus ik doe meestal weinig onderzoek en ik doe het alleen op internet. Eventueel kan je ook in winkels, boeken of andere blogs en tijdschriften kijken voor meer informatie.
Ik kopieer vaak wat informatie en zet het in een documentje maar voor nu zet ik het hier onder zodat jullie kunnen zien wat voor informatie ik gebruik.



newproduct.product_base_name
longlasting lipstick nude
03 come naturally
Eeuwig nude! dé trend… nu ook voor je lippen. de lichte, crèmige textuur voelt prettig aan op je lippen en biedt langhoudende resultaten natuurlijke schoonheid – de nude trent past absoluut bij elke beauty! 

newproduct.product_base_name
I love nude eyeshadow
05 my favorite tauping
so natural! de vederlichte I love! nude oogschaduw is verkrijgbaar in verschillende nuances, variërend van subtiel beige tot rosé en zachtbruin. de gebakken textuur van de nieuwe oogschaduwcollectie biedt een zijdematte finish en een individuele, natuurlijke look.
newproduct.product_base_name
pure NUDE powder
20 nude beige
pure pow(d)er! de pure NUDE powder combineert een matte textuur met zachtglanzende pigmenten en geeft je een prachtige matte finish met een subtiel glanseffect. de zijdezachte gebakken poeder biedt een natuurlijke, lichte dekking. elk product heeft een uniek ontwerp dankzij de combinatie van perfect op elkaar afgestemde tinten.
newproduct.product_base_name
I love TRENDS nail polish the nudes
04 cupcake topping
so nude… deze seizoenstrend is de must-have voor alle nagellakfans! de I ♥ TRENDS  nagellak voorziet je nagels van elegante lichte nudetinten. de keuze in verschillende kleuren en effecten is gigantisch. de langhoudende formule geeft je nagels permanent een verzorgde look.

Vaak kies ik mijn favoriete producten uit een lijn. Een tip bij make-up of kleding check dan wel of het nog lang in de winkel blijft want  mensen gaan het niet lezen als het binnenkort uit de winkels verdwijnt.

3. De review schrijven
Een paar tips om je artikel verder te schrijven:
1. Geef veel informatie zodat je lezers er ook iets mee kunnen
2. Schrijf in de stijl hoe je zelf ook dingen zou willen lezen
3. Als het niet in 1 keer lukt ga dan later verder
4. Heb je geen geld om alle producten te kopen, test ze in de winkel en maak er foto's van

Ik hoop dat dit artikel nuttig was!

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten