zaterdag 31 januari 2015

Action haul

Hé guys and girls,
Vandaag was ik bij de action en heb ik een aantal leuke dingen gekocht:

Een opbergbakje:
Ik ga dit bakje gebruiken om mijn elastiekjes en haarspeldjes in op te bergen. Hopelijk raak ik ze zo niet meer kwijt.
€0,89




Gelpennen:
Ze zijn vrolijk en altijd handig om te hebben.
€0,99

Washitape:
Mooi tape voor bij mij n collectie. Deze zijn lekker dun en daar heb ik er nog niet zo veel van.
€0,79 per pakje


Schriften:
In het begin van het jaar  had ik veel schriften gekocht maar ik had er nog wat meer nodig en ik vond deze erg schattig.
€0,99 per pak van 5 schriften



Max&More mascara en dubbele eyeliner:
Je kan nooit genoeg eyeliners en mascara's hebben!

€1,39




















Double sided eyeliner: links: de potlood eyeliner, rechts: de vloeibare eyeliner.
Volume mascara. De mascara heeft een heel fijn borsteltje.

Miss Sporty twin pack:
Een pakketje met 2 producten van Miss Sporty!!!

De studio lash metallic eyeliner: 012 Copper Crush

De So matte perfect stay pressed powder: 001 light. Het sponsje wat erbij zit is niet handig voor dit product, je kan beter een blush- of kabukikwast voor gebruiken

Ik hoop dat jullie het leuk vonden. 
Ik zie jullie morgen.

V


Geen opmerkingen:

Een reactie posten