zondag 18 januari 2015

My lovely week #1

Hè guys and girls,
Vandaag wat foto's van de afgelopen week. 

Maandag 12 januari:
Ik begin de dag goed met een broodje met chili Philledelhia en roerei.

De rest van de week was niet heel erg interessant want ik had proefwerkweek, dit betekent dus veel leren maar toen alle toetsen afgerond waren heb ik nog leuke dingen gedaan: 

Vrijdag 16 januari: 

Mijn outfit van vrijdag
Ik heb mijn New Balance gympen lang niet gedragen
Vrijdagochtend een lekkere warme chocolademelk in mijn thermosbeker op school.
Ik ging na school met mijn zusje en mijn moeder naar Den Haag. Ook naar de Starbucks, ik nam een caramel ijskoffie.

Zaterdag 17 januari:
Ik en mijn zusje spelen lekker met de kat van de buren😻.
Een close-up van zijn lieve snoetje. 
In de avond lakte ik mijn nagels met:
- Hema basecoat
- 204 Bouddoir rose van L'Oréal Paris 
- caramel dip glitter topcoat van Etos
- Hema topcoat 

Zondag 18 januari:
Naar Amsterdam met mijn ouders en zusje.

Rainy day☔️
Schoenen passen in Amsterdam 

Dit was mijn week tot volgende week!

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten