zondag 4 januari 2015

Primark + Kruidvat haul

Hè guys and girls vandaag ga ik jullie laten zien wat ik gisteren bij de Primark en bij de kruidvat heb gekocht.

PRIMARK:
Ik begin met de kleding die ik heb gekocht. Het zijn 3 topjes hieronder de foto's en de productinfo:

Legergroen bloesje - €3,-



Vlindertopje - €4,-

T-shirt met tekst: Dance like nobody is watching - €3,- 

Dan heb ik ook nog 2 beauty producten gekocht bij de Primark:

Concealer stick - €1,50

Eyebrow and lash groomer - €1,50 

En 1 accessoire:

Ringenset zilver - €1,- 

Ook ben ik even bij de Kruidvat binnen gelopen en daar zag ik de nieuwe essence lijn: minis 2 go. Daarvan heb ik 3 producten gekocht:

Desinfecterende handgel - €1,99

Toilettasje - €1,59

Mini flesjes om zelf te vullen - €1,79

Ik heb voor mijn doen echt veel gekocht maar ik ben overal heel erg blij mee! Zie jullie snel weer.

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten