zondag 28 december 2014

Van 10-1 tag

Hè guys and girls,
Vandaag wil ik op een leuke manier wat meer over mezelf vertellen en dat doe ik met de 10 tot 1 tag. Dus laten we beginnen:
10 dingen over mijzelf:                                                              
1. Ik heb een zusje waarmee ik meestal goed kan opschieten
2. Ik lees heel in het Nederlands en in het Engels
3. Ik heb geen geduld om films helemaal te kijken behalve Harry Potter
4. In de bioscoop kan ik me wel de hele film concentreren
5. Ik heb het heel snel koud
6. Ik ben perfectionistisch
7. Ik vind het moeilijk om vrienden te maken
8. Ik heb veel fantasie
9. Ik werk hard op school
10. Ik vind school meestal wel leuk


9 dingen die ik leuk vind
1. YouTube filmpjes kijken
2. Reizen naar mooie plekken
3. Dingen die je graag wilt hebben in de uitverkoop vinden
4. Feestdagen en dan vooral kerst
5. Mooie outfits van kleding die je al had
6. Dikke sokken met vrolijke print
7. Nieuwe recepten die goed uitpakken
8. Leuke en spannende boeken
9. Bloggen
8 dingen die ik niet leuk vind
1. Ruzies met vriendinnen of met mijn ouders
2. Huiswerk maken
3. Heel hard leren voor een toets en toch een niet goed genoeg resultaat halen
4. Slapen als je niet moe bent
5. Foto's die wazig zijn
6. Je mond verbranden aan warme dranken of warm eten
7. Opruimen
8. mensen die je na-apen
7 plekken waar ik graag kom
1. Het centrum van Den Haag
2. In boekwinkels
3. Bakkerijen met een de geur van warme broodjes
4. Bij mijn opa en oma thuis
5. In de pandora winkel 
6. Leiden
7. En natuurlijk thuis 

6 manieren om mijn hart te winnen

1. Eerlijkheid
2. Humor maar niet jezelf heel grappig vinden
3. Verlegen zijn maar toch me durven aanspreken
4. Me chocolade geven\
5. Samen met mij reizen, het hoeft niet perse ver te zijn
6. Me verrassen

5 plaatsen waar ik nog heen wil

1. Sidney
2. Nieuw Zeeland
3. Las Vegas
4. Het Harry Potter park in Engeland
5. Kopenhagen

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan

1. Mijn zusje
2. Mijn ouders
3. Mijn beste vriendinnen
4. Muziek

3 van mijn lievelingsliedjes

1. This is what it feels like - Armin van Buuren
2. No good in goodbye - The Script
3. I'm a mess - Ed Sheeran

2 wensen

1. Naar een ander land verhuizen
2. Studeren

1 laatste woord
1. Bye, omdat dit het laatste was

Geen opmerkingen:

Een reactie posten