maandag 8 december 2014

My lovely saturday

Hè guys and girls,
Vandaag ga ik jullie laten zien wat ik allemaal gedaan heb op zaterdag 6 december!

Ik ben naar de Primark geweest in de ochtend en heb daar 2 dingen gekocht; Cosy christamas socks en een paarse trui, hiervan ga ik volgend weekend een kersttrui maken. Daar komt volgend weekend een tutorial van online.
                                                De cosy socks, deze waren €2,-


 De paarse trui was €6,-
Toen we terug kwamen van de Primark hebben we de kerstboom in de woonkamer versierd onder het genot van warme chocolade melk!

 Daarna heb ik mijn eigen mini kerstboom versierd hier een mini-tutorial:
Je hebt nodig: een mini kerstboom (action), een snoer met 20 kerstlichtjes (action), minikerstballetjes (action+intratuin), haakjes (action), washi tape (hema), slingers (action), wit porseleinen bakje (action), watten (hema).
Versier het porseleinen bakje met washi tape totdat jij tevreden bent.
 Zet de kerstboom in het bakje en vul het eventueel op met watten zodat de kerstboom stabiel staat. Pluis ook alle takken uit zodat ze mooi verdeelt zijn.
 Zet de kerstboom op een plaats waar de lichtjes in het stopcontact kunnen. Verdeel de lichtjes over de kerstboom.
 Hang alle kerstballen in de boom, zelf ben ik gegaan voor alle kleuren van de regenboog maar je kan ook een kleurenthema bedenken.
 Hang de slingers in de boom en maak eventueel van wat kerstballen een piek. Tadaaa!!!!!
 Daarna ging ik met mijn zusje tiramisu maken. Wil je ook tiramisu maken? Ik heb er eerder een recept over geplaatst als je op deze link klikt kom je er vanzelf: Tiramisu recept.

Dit was mijn zaterdag, laat maar weten of jullie het leuk vinden om te zien wat ik in mijn vrije tijd/weekend doe.
V







4 opmerkingen: