zondag 21 december 2014

My lovely weekends

Hè guys and girls,
Vandaag laat ik jullie zien wat ik dit en vorig weekend heb gedaan. 

VORIG WEEKEND: 
Op zaterdag ging ik eerst samen met mijn vader naar Rotterdam om nieuwe schoenen te kopen. Dit zijn ze geworden: Leren Uggs in grijs/bruin achtig.


Je krijgt de Uggs in een mooie bruine tas met gouden letters en een strik erom. Je voelt je als een prinses!

In de middag aten we lekker taart. Die we ook in Rotterdam hadden gekocht.

Op zondag had ik een relaxte dag. In de middag keek ik met mijn zusje een film en dronken we warme chocolademelk met marshmallows.


DIT WEEKEND: 
Zaterdagmiddag na mijn krantenwijkje lopen ging ik met mijn ouders en mijn zusje de film de geheime kamer uit de Harry Potter reeks kijken. 
Ook aten we taart en eclairs. Heerlijk!!!
Zondagochtend ging ik WIIen met mijn zusje en koffie drinken bij de kerstboom. Een heerlijk begin van de vakantie.

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten