zaterdag 10 januari 2015

My lovely holiday

Hè guys and girls,
Hier een paar foto's van mijn vakantie:

Op maandag de 29e ging ik met 2 vriendinnen naar de film en naar de macdonalds.


Met Oud&Nieuw keek ik met mijn hele familie ik houd van Holland en dronken ik en mijn zusje limonade uit champagneglazen. 
Een mooie feestelijke Snapchat om precies 00:00!!!

Op nieuwjaarsdag ging ik met mijn familie gourmetten.
Ik en mijn zusje zijn dol op gourmetten.

Mijn vrijdagochtend begon goed met een kopje granaatappelthee. 

Een gezellige brunch bij mij thuis georganiseerd samen met een vriendin. 
Even proosten met onze champagneglazen met een suikerrandje.

Vandaag heb ik lekker met de kat van mijn buren gespeeld samen met mijn zusje.

Ik hoop dat jullie ook een leuke vakantie hebben gehad. Morgen weer school!!! Veel succes morgen en ik zie jullie snel weer.

V


Geen opmerkingen:

Een reactie posten