maandag 29 september 2014

Life Update

Hé guys and girls,
Vandaag had ik tot het 8e uur, wat bij ons op school betekent tot 16:15 les. Na het 3e lesuur wat om 11:15 eindigde kwamen ik en mijn vriendinnen er achter dat we 3 uur lesuitval hadden. We hadden dus van 11:15 tot 14:15 vrij! We besloten dat we niet naar huis gingen want dat vonden we tever fietsen (40 minuten heen en terug), maar we besloten naar de stad te gaan. Mijn school zit in de stad Leiden en er is daar een leuk centrum met veel grote winkelketens als de H&M. We gingen dus lekker shoppen! Het was erg gezellig en hadden veel plezier. Heb je ook een (spontaan) winkelmomnet met je vriendinnen? 
Gebruik dan deze tips:
- Ga naar een grote kledingwinkel en zoek een outfit voor elkaar. Pas deze dan aan en maak mooie foto's
- Pas schoenen in een mooie schoenenwinkel, houd een modeshow met de mooiste exemplaren
- Test felle make-up (die je te heftig vind voor dagelijks gebruik) in een make-up winkel, zo kan je vast testen wat je wil hebben voor feestjes
- Eet een ijsje maar zoek voor elkaar de smaken uit. Misschien vind je een nieuwe lekkere smaak
- Bezoek een winkel met dure kleding (die je niet kan betalen) en kijk lekker rond. Je kan eventueel passen maar zelf zou ik in een extreem dure winkel alleen kijken

Ik hoop dat je een leuke shopdag hebt gehad of gaat hebben. En heb je nog een leuke tip om te doen in de stad? Zet het in de reacties

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten