maandag 8 september 2014

Plannen & Pinterest

Plannen & Pinterest 
Hè guys and girls,
Sinds vorige week is school weer in het hele land begonnen. En als je op de middelbare school zit is de huiswerkstroom weer begonnen. 


En een handige manier om om te gaan met deze huiswerkstroom is plannen. En ja heel veel kinderen zijn geslaagd zonder ook maar 1 ding te plannen. Maar waarom zou je niet 15 minuten per dag je planning maken, want het maakt je leven zoveel makkelijker. 
Er zijn honderden manieren om te plannen. Hieronder vind je de handigste en effectiefste 
- to do lijstjes met de duur en prioriteit van de activiteit
- een activiteitenrooster
- een app die helpt bij het plannen
Zelf gebruik ik ze allemaal: een activiteitenrooster (voor een globaal overzicht), to do lijstjes (voor dingen die ik nog moet doen, denk aan opruimen, schoonmaken en cadeautjes inpakken), en een app (om al mijn huiswerk en toetsen te voorbereiden en te maken). 

Maar behalve leren moet je natuurlijk ook relaxen. Ik doe dat het liefst met Pinterest, dit is een app en een site waar plaatjes op staan. Je bewaart deze plaatjes op borden. Je maakt per thema een bord aan. Zo heb ik borden over mode, nagels lakken en kamer inspiratie. 

Heb je nog goede tips om te plannen of vragen zet het in de reacties!

V


Geen opmerkingen:

Een reactie posten