zaterdag 27 september 2014

Life Update

Hé guys and girls,
Ik en mijn vriendinnen hadden vrijdag een dag met ups en downs en deze gingen allemaal over de kaart verkoop van The Script concert, ik zal je er meer over vertellen.


Om 9:00 in de ochtend gingen de kaartjes in de verkoop. Ik en mijn vriendinnen moesten naar school en mijn moeder ging de kaartjes kopen. Ze smste me om 9:15 dat alle kaartjes waren uitverkocht, we waren heel verdrietig en moesten huilen want we zijn al 3 jaar lang heel erg fan. Tijdens de pauze waren we ven aan het kletsen en scrollen op internet toen we zagen dat er nog een concert de dag erna kwam. Dus ik belde mijn moeder en zei had die kaartjes al gekocht! We begonnen te gillen en te springen en we waren heel erg blij! We gaan nu dus toch naar het concert van The Script op 21 maart 2015. Ga jij ook naar een concert of wil jij graag naar een concert? en van wie? Zet het in de reacties.

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten