zaterdag 6 september 2014

Haarwensen & Haartrends

Hè guys and girls,
Vandaag ga ik naar de kapper. En na jaren alleen maar bijpunten heb ik vorig jaar december mijn haar gedoneerd aan stichting Haarwensen. Mijn haar was toen heel kort maar nu komt het weer tot mijn oren. En dit is de 1e keer sinds de donatie dat ik wat aan mijn haar ga veranderen. Want..... Ik ga namelijk 1 lok roze verfen! Het is misschien gewaagd maar ook oh zo cool. Wil je ook een felgekleurde highlight??? Hier wat tips:




  • Heb je donker haar, en ga je niet voor de gothic look? Neem dan een lichte highlight zoals roze of groen 
  • Kleur je haar niet zelf als je geen ervaring hebt met je haarkleuren
  • Kies wel een kleur die je leuk vind en loop niet klakkeloos met alle modetrends mee
  • Heb je donker haar en ga je het toch zelf kleuren? Bleek of blondeer je haar meer anders valt de kleur donkerder uit
Wil/durf je jouw haar niet te verfen? Hier wat leuke haartrends!
  • Met een visgraat zit je altijd wel goed 
  • Bloemenkransen fleuren je hele look op
  • Voor 1 dag een felgekleurde highlight? Haarkrijt werkt fantastisch.                                        
Mijn favoriete haarproducten 

- head&shoulders shampoo
- Andrélon droogshampoo
- zelfgemaakte haarmaskers

Recept futloos haar masker
Voor dit haarmasker heb je de volgende benodigdheden nodig:
• één ei
• drie eetlepels mayonaise
• één halve eetlepel olijfolie
Kluts eerst het ei. Voeg daarna de mayonaise en olijfolie toe aan het eimengsel. Roer het masker goed door tot een glad mengsel.
Verdeel het masker over je hele haar en wikkel het goed in met aluminiumfolie. Laat het masker ongeveer dertig minuten intrekken en was je haar daarna goed uit met lauwwarm water.
De andere producten zijn bij de Etos verkrijgbaar.
Veel succes en plezier met je haar!
V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten