donderdag 23 oktober 2014

Life Update

Hè guys and girls,
Vandaag ga ik samen met een groepje vriendinnen werken aan een project voor Frans. Ik ben blij dat ik in een leuk, gezellig en hard werkend groepje zit maar dit is niet altijd zo daarom heb ik hier 5 tips om samen te werken met mensen die je niet zo aardig vind.
5 tips voor goede samenwerking:


1. Is er weinig enthousiastme in je groepje, neem dan de leiding dan word er toch iets gedaan
2. Maak op tijd afspraken zodat je niet hoeft te haasten
3. Verdeel de taken goed dan hoef je niet alles zelf te doen
4. Als je de leiding hebt laat de andere ook iets inbrengen
5. Blijf altijd positief wat er ook gebeurt

Ik hoop dat de samenwerking goed verloopt en anders, blijf positief het komt wel goed.

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten