dinsdag 1 december 2015

55 random question tag

Hey guys and girls,
Vandaag na een lange tijd weer een tag! Let"s get started.

1. Pak het boek dat het dichtste bij je ligt, ga naar pagina 18 and zoek regel 4.
Ik heb niet echt zin om op te staan, sorry. Maar mijn agenda ligt naast me. Ik schrijf niet echt meer dingen in mijn agenda maar heb bij elke dag een quote geschreven. De 4e quote op pagina 18 is: "We are one day closer and one day stronger". 
2. Strek je linkerarm zo ver uit als je kan. Wat kan je aanraken?
Ik zit op de bank, dus eigenlijk alleen kussens.
3. Wat deed je voor je deze TAG begon in te vullen?
Ik was vooruit aan het werken voor mijn blog. #lazydays
4. Gok hoe laat het is zonder op de klok te kijken. Zat je in de buurt?
14:00? Owhh het is al 14:27....
5. Wat hoor je op het moment?
Ik kijk naar de October favourites van Zoella, dus daar kijk/luister ik naar.



6. Wanneer ben je voor het laatst buiten geweest? Wat deed je toen?
Een uurtje geleden denk ik. Ik moest iets in de groene bak gooien.
7. Heb je gedroomd afgelopen nacht?
Ik kan me niet echt herinneren wat ik heb gedroomd vannacht. Ik weet wel dat ik heel goed heb geslapen, ik was heel erg moe.
8. Wanneer heb je voor het laatst gelachen? Waarom?
Een paar minuten geleden, om een YouTube filmpje.
9. Wat hangt er op de muur van de kamer waar je in bent?
Ik zit in de woonkamer en er hangt van alles: slingers, schilderijen, posters etc.
10. Vertel iets over jezelf dat de meeste mensen niet weten.
Ik ben vegetariër. Niet veel mensen weten dat over mij en zijn vaak verbaast dat ik het niet eerder heb vertelt. Maar ik vind het nogal raar om het gewoon aan iemand te vertellen uit het niets.
11. Houd je van dansen?
Jaaa, maar ik ben er heel slecht in.
12. Zou je het ooit overwegen te emigreren?
Als je het mij een half jaar geleden gevraagd zou hebben, zou ik sowieso ja gezegd hebben. Nu ik aan de andere kant van de wereld en begrijp ik pas echt hoe moeilijk het is om alles achter te laten. Ik denk niet dat ik het snel nog een keer zou willen doen. Wel wil ik zo snel mogelijk terug naar Nederland verhuizen.
13. Door wie ben je voor het laatst gebeld?
Iris!!! Gisteravond heb ik bijna 2 uur gebeld met mijn beste vriendinnetje in Nederland. Het was heel fijn om haar weer even te spreken.
14. Wat heb je als laatste gedownload op je computer?
Waarschijnlijk een achtergrond ofzo. Ik heb geen idee.












15. Laatste keer dat je in een zwembad zwom?
Ook gister, het was 42 graden!!!













16. Luister je op het moment naar muziek?
Nee, ik kijk/luister nog steeds naar YouTube filmpjes.
17. Welke kleur is de vloer van je slaapkamer?
Mijn slaapkamer heeft beige vloerbedekking. Niet mijn keuze maar het is een huurhuis. 
18. Als je iets kon veranderen aan je huis/kamer (ook al is het niet handig of mogelijk), wat zou het dan zijn?
De vloerbedekking dus. Ik houd erg van een houten vloer.
19. Wat is het laatste wat je hebt gekocht?
Vorige week heb ik een trui en vest gekocht bij de Forever21.
20. Ooit op een motor gereden?
Niet alleen want ik ben 14, maar wel meerdere keren achterop bij mijn vader.
21. Ken je alle woorden van je eigen taal?
Hahaha nee, ik denk niet dat dit mogelijk is.
22. Waar denk je als eerste aan als je ’s morgens wakker wordt?
Meestal dat ik meer wil slapen en moe ben.
23. Van wie heb je je laatste sms’je/WhatsAppje ontvangen?
Van een vriend, het ging over de kerstvakantie.
24. Hoe laat ga je naar bed?
Doordeweeks meestal tussen 21:00/22:00. En in het weekend meestal rond 23:00.
25. Ben je donor? 
Nope.
26. Met wie heb je het laatst avond gegeten?
Gisteravond ging ik uiteten met mijn ouders en zusje.
27. Is het glas half leeg of half vol?
Meestal half vol, ik probeer altijd positief te blijven maar het lukt helaas niet altijd.
28. Wat is het verste weg wat je ooit bent geweest?
Australië, waar ik nu woon!
29. Heb je ooit een trofee/beker gewonnen
Wel eens met hockey maar ik denk niet dat ik die nog heb.
30. Heb je ooit een schooluniform moeten dragen?
Ja hier in Australië moet je een schooluniform aan. Het is echt verschrikkelijk.
31. Typ je op een touch toetsenbord?
Op mijn telefoon typ ik wel op een touch toetsenbord maar op het moment gebruik ik mijn laptop.
32. Wat ligt er onder je bed?
Waarschijnlijk stof.
33. Geloof je in liefde op het eerste gezicht?
Ik denk wel dat je iemand gelijk leuk kan vinden als je hem/haar ziet maar het innerlijk is wel belangrijker. Dus ik geloof niet dat je gelijk verliefd kan worden op iemand.
34. Hoe laat sta je op?
Doordeweeks rond 7:00, ik zou later kunnen opstaan maar ik heb veel tijd nodig in de ochtend, In het weekend verschilt het van 7:00 tot 11:00 uur, het ligt eraan of ik ergens heen moet.
35. Hoe heette je eerste huisdier?
Bob, het was een hamster.
36. Hoe voel je je op dit moment?
Wel oké, het was geen makkelijke week maar het gaat wat beter vandaag.
37. Waar denk je het meeste over na?
Waarschijnlijk mijn vrienden in Nederland, ik maak me vaak zorgen om ze.
38. Als je de loterij had gewonnen, hoe lang zou je wachten om het te vertellen?
ik denk dat ik het meteen aan mijn ouders en zusje zou vertellen maar voor de rest aan niemand
39. Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien?
Pan, het gaat over peter pan maar het is geen animatie of tekenfilm.
40. Zing je onder de douche?
Ik luister meestal naar muziek in de badkamer en zing mee.
41. Wat doe je als je je verveelt?
Tekenen, inkleuren, lezen, nagels lakken, films of series kijken. Ik heb altijd wel wat te doen.
42. Wat wilde je vroeger worden?
Sinds ik 4 ben wil ik graag arts worden, het liefst kinderarts. Maar nu twijfel ik een beetje tussen advocaat en kinderarts.
43. Wat was eerder: de kip of het ei?
Ik denk te veel na over alles en heb een hele theorie hierover. Je hebt dus de dinosaurus tijd en een mini dinosaurus legde een ei en daar kwam een kip uit.
44. Hoeveel sleutels zitten er aan je sleutelbos?
1, alleen mijn huissleutel. Verder zit er een sleutelhanger aan die mijn oma voor me heeft gemaakt en 2 marker sleutelhangers, een roze en een oranje.
45. Welke auto rijd je?
Ik rijd zelf geen auto maar mijn ouders hebben 2 auto's: Een grijze Nissan X-trail en een witte Toyota Yaris.
46. Wat zijn je beste lichamelijke punten?
Mijn blauwe ogen, ik weet dat de meeste mensen dat zeggen en het een beetje cliché is maar ik vind mijn ogen toch echt mijn beste lichamelijke punt. Als ik iets anders moet kiezen zou ik mijn schouders kiezen, echt geen idee waarom maar ik vind ze wel mooi ofzo. 
47. Wat zijn je beste karaktereigenschappen?
Ik denk dat ik snel om mensen geef, ook al geven mensen niet om mij. Het maakt niet uit of ik ze lang ken, heel aardig vindt of dat ze het echt heel erg moeilijk hebben. 
48. Wat zijn je favoriete boeken?
Ik houd heel erg van lezen en heb niet echt een favoriet boek, ik kan niet kiezen. Maar een paar van mijn favorieten zijn:
- Paper Towns - John Green
- Love Tanya - Tanya Burr
- Finding Audrey - Sophie Kinsella

49. Wat is je favoriete tijd van de dag?
Zolang het maar niet vroeg in de ochtend is vind ik alles wel goed!
50. Hoe ver van je geboorteplaats woon je?
Ik ben geboren in Leiden en woon nu in Sydney. Dus ongeveer 16.000 kilometer.













51. Ben je een vroege vogel of een nachtmens?
Sowieso een nachtmens.
52. Kun je je neus aanraken met je tong?
Hahaha nee. Ik ga het niet eens meer proberen.
53. Na hoeveel keer overgaan neem je de telefoon op?
Mijn telefoon staat meestal op stil dus ik neem niet vaak mijn telefoon op. Als ik heb afgesproken om met iemand te bellen dan neem ik wel gelijk op.
54. Wat voor baantjes heb je gehad?
Ik heb een krantenwijk gehad samen met mijn zusje. Ook heb ik wel eens opgepast op de kinderen van de buren.













55. Nieuwe en spannende dingen die je zou willen delen?
Ik heb over 3 weken zomervakantie!!! Niet echt spannend voor jullie maar ik heb er veel zin in.

XXX
V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten