dinsdag 8 december 2015

Music throwback

Hey guys and girls,
Een paar weken terug zette ik mijn Ipod op shuffle. Er kwamen allemaal oude liedjes voorbij de eigenlijk best wel leuk zijn. Vandaag deel ik 5 van deze liedjes met jullie. Ik heb geprobeerd om er clipjes bij te vinden maar niet van alle liedjes staat het origineel (nog steeds) op YouTube.

1. I gotta feeling - The Black Eyed Peas
Ik kom er eigelijk nu pas achter wat een rare naam dit is: De erwten met zwarte ogen. Ondertussen zijn ze al een tijdje uit elkaar. Maar vooral hun laatste album: The End is zeker het luisteren waard.

2. Alors on dance - Stromae
Hoewel Stromae nog wel muziek maakt is dit liedje alweer aardig oud. En nu ik wat meer verstand heb van Frans snap ik ongeveer wat de tekst betekent.


3. In my head - Jason Derulo
Dit was voor mij het eerste liedje die ik ooit van Jason Derulo hoorde. In deze tijd gebruikte hij ook nog zijn naam als tekst in elk liedje, zodat mensen hem zouden onthouden. Ondertussen is hij wereldberoemd.

4. Call me maybe - Carly Rae Jepsen
Dit liedje is misschien niet zo oud als de andere maar toch alweer een paar jaar. Ik vind het nog steeds wel een leuk liedje maar als je hem te vaak luistert wordt hij een beetje irritant.


5. Half of my heart - John Mayer en Taylor Swift
Goede oude tijd toen John Mayer en Taylor Swift nog een stel waren. Ik vind dit liedje (en het hele album: Battle Studies) erg leuk.

XXX
V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten