zaterdag 26 december 2015

Look at the bright side #2

Hey guys and girls,
Vandaag ga ik 5 positieve dingen zoeken aan geen of slechte WiFi connectie.

1. Je hebt veel meer tijd
Je denkt waarschijnlijk dat je niet zoveel op je telefoon zit, gewoon elke keer een paar minuutjes maar al deze minuten bij elkaar opgeteld zit je een aardig lange tijd per dag op je telefoon. En voor de meeste apps die je gebruikt heb je vast WiFi nodig. Zonder WiFi heb je dus veel meer tijd om andere dingen te doen.










2. Je bent rustiger
Misschien heb je het zelf niet door of wil je het niet toegeven maar zonder WiFi ben je veel rustiger. Je wordt niet onrustig omdat iemand geen berichtje terug stuurt of omdat je foto niet genoeg likes heeft. Je hebt het zelf niet meer in controle. In het begin voel je jou misschien onrustig omdat je het niet kan bekijken maar na een tijdje besef je jou dat je er niks aan kan doen en je wordt dan veel rustiger.

3. Je ziet meer dingen om je heen
Omdat je dus meer tijd hebt kan je meer om je heen kijken. Zo vallen je dingen op die je nooit eerder had gezien.

4. Je bent productiever
Ik denk dat iedereen wel schuldig is aan zijn telefoon checken in plaats van belangrijke dingen doen. Of dit nou huiswerk, opruimen of schoonmaken is.

5. Je gaat eerder naar bed
Ik denk niet dat ik de enige ben die wakker blijft om te wachten op iemand die een berichtje terugstuurt of die tot laat met mensen blijft appen, snapchatten of facetimen. Zonder WiFi zou ik op een normale tijd naar bed gaan.

Xxx

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten