donderdag 31 december 2015

New Years tag

Hey guys and girls,
Dit is de laatste dag van 2015. Dit jaar ging bizar snel en er is zoveel veranderd in één jaar! Om het jaar hier op mijn blog af te sluiten doe ik de new year tag.

Wat is je mooiste herinneringen van het afgelopen jaar?
In het afgelopen jaar is zoveel gebeurd en het is moeilijk om maar één herinnering te kiezen. Maar hier zijn een paar van de beste herinneringen:
- Naar de Efteling met mijn 5 beste vriendinnen

- Toneelstuk opvoeren in Bilthoven

- Surprise party omdat ik naar Australië verhuisde



Welke grote les heb jij geleerd in 2015?
De grootste les die ik heb geleerd is dat afstand geen echte vriendschappen kan beïnvloeden. Het maakt niet uit hoe ver je van elkaar af woont, echte vriendschappen zullen dat overleven.

Welke herinneringen heb je aan Oud & Nieuw vieren van toen je nog klein was?
Ik kan me niet super veel herinneren. Ik weet wel dat ik altijd wilde opblijven maar dat ik van mijn ouders moest slapen tot 23:45. Lokaal wilde ik nooit slapen ik viel altijd snel in slaap en was moeilijk wakker te maken om de jaarwisseling mee te maken.

Waar vier je dit jaar Oud & Nieuw?
Ik vier Oud & Nieuw thuis met mijn ouders en zusje.

Steek je vuurwerk af dit jaar?
In Australië mag je zelf geen vuurwerk afsteken. Maar ook toen we in Nederland woonden staken we nooit vuurwerk af.

Wat eten jullie op oudejaarsavond?
We gaan zelf appelbeignets maken!

Oliebollen of appelflappen?
Ik houd heel erg van allebei maar als ik moet kiezen dan appelflappen.

Wat kijk je op TV?
Ik heb echt geen idee wat er hier op TV is op oudejaarsavond. Maar we vinden vast wel wat.

Wie wens jij als eerst een gelukkig nieuwjaar?
Mijn ouders en mijn zusje.

Wat is een van je voornemens voor het nieuwe jaar?
Ik heb niet echt voornemens. Ik vind dat als je iets wil veranderen je het zo snel mogelijk moet doen en niet wachten tot het nieuwe jaar.

Doe je mee aan de nieuwjaarsduik?
Ze hebben in Australië geen nieuwjaarsduik maar omdat nieuwjaarsdag in de zomer is ga ik denk ik wel zwemmen.



















Wat doe jij op 1 januari?
Op 1 januari gaan we lekker rustig aan doen, zwemmen en misschien naar de bioscoop.

Gelukkig nieuw jaar allemaal!!!

V


Geen opmerkingen:

Een reactie posten