dinsdag 22 december 2015

Christmas nailpolish

Hey guys and girls,
Rond de kerstdagen zijn er veel feestjes. En voor deze feestjes moet je er natuurlijk zo mooi mogelijk uitzien. Het is leuk om dan mailart te maken maar voor de mensen die wat minder getalenteerd zijn (zoals ik) laat ik jullie vandaag 10 nagellakjes zien in kerstkleuren.

1. Don't mess with OPI - OPI
Deze kleur doet me denken aan kerstbomen en is weer eens iets anders dan de traditionele kerst groen.












2. Long lasting 847 - Hema
ZILVER!!!, GLITTER!!! Ik denk dat het wel duidelijk is waarom deze erg geschikt is voor kerst.















3. Wine not? Complete Salon Manicure - Sally Hansen
Deze nagellak is klassiek kerst rood maar heeft wel een subtiele glitter.

4. Jiggle hi, jiggle low - Essie
In plaats van een gouden kleur is deze kleur iets zachter, een soort van pastel goud en daarom wat minder opvallend maar wel heel erg mooi.

5. Classic Matte Nail Paint Brown Mocha - Barry M
Deze kleur is iets heel anders dan wat ik normaal zou dragen maar het is een  mooie kleur en doet me denken aan gingerbread cookies.

Barry M Classic Matte Nail Paint - Brown Mocha MNP5 Smooth Effect Not Shiny







Alvast een fijne kerst

V


Geen opmerkingen:

Een reactie posten