zondag 9 november 2014

ABC: proefwerkweek

Hè guys and girls,
Vandaag voor het eerst een ABC, dit betekent dat ik over 1 onderwerp met elke letter van het alfabet iets verzin. Deze week over de proefwerkweek. Laat even weten wat je er van vind.

Aarzelen over de vragen 
Bakken in de extra vrije tijd 
Cola om actief te blijven tijdens het leren 
Doodelen in mijn schriften 
Extra tijd, maar 2 uren per dag op school
Fruit eten, ik moet gezond blijven :)
Gokken, ja soms weet je niet alle vragen 
Hond van de buren uitlaten 
Ijs eten


Jammeren over het vele leerwerk
Koken, mijn grootste hobby
Leren, leren en nog eens leren 
Muziek luisteren na de proefwerken 
Niet storen tijdens het leren!
Organiseren, anders word het een puinhoop
Piano spelen om te relaxen 
Quizshows kijken 
Roerei, mijn vaste lunch tijdens de proefwerkweek
Shoppen, om het leren even te vergeten
The script! Mijn favoriete band staat op repeat 
Ultra geconcentreerd zijn
Voorbereiden op de komende proefwerken 
Whoopie, mijn stopwoordje 
X-as en meer wiskundige dingen
Yoghurtijs, jammie!!!
Ziekenbezoek, oma bezoeken in het ziekenhuis

Voor alle mensen die volgende week/komende tijd proefwerkweek hebben of gewoon een moeilijke toets hebben, allemaal heel veel succes!



V

1 opmerking: