zondag 7 juni 2015

I wish tag

He guys and girls,
Vandaag doe ik de I wish-tag, deze tag gaat over dromen en dat is iets wat ik heel graag doe!

Als je alles zou mogen zijn, wat zou dan je droombaan zijn?
Uhmm, doordeweeks kinderarts in de avonden manicure en in de weekenden bruiloftsplanner. Ik houd van drukke dagen en dit zijn al mijn droombanen. 
Als je een superoverdreven luxe iets zou mogen aanschaffen, wat zou het dan zijn?
Ik denk een bubbelbad, Adidas Pharrel's, handtassen en heel veel boeken.

Adidas Pharrel's

Als je een dagje op zou mogen trekken met een film/serie karakter, wie zou dat dan zijn?Waarschijnlijk Jenny (Taylor Momsen) van Gossip Girl. Ze is aardig, eigen, zelfverzekerd en handig met de naaimachine. Ik zou graag een hele dag met haar samen kleding willen maken, roddelen en leuke plekken in New York bekijken.
Als je een locatie mocht uitkiezen waar je eindeloos naartoe geteleporteerd zou kunnen worden, waar zou dat dan zijn? 
Ik denk Sydney, omdat mijn vader daar nu zit en ik hem heel erg mis. Maar als we in Sydney wonen, dan Nederland omdat ik mijn vriendinnen en familie hier ga missen.

Als je iets door zou kunnen blijven eten, zonder er dik of misselijk van te worden, wat zou het dan zijn?
Uhm ik denk ijs, ik houd echt heel erg van ijs in allerlei verschillende smaken.
Als je een angst van jezelf zou mogen wegnemen, welke zou dat dan zijn?
Mijn angst voor het donker. Ik weet er kan niks geburen toch blijf ik bang in het donker.
Als je een superpower zou kunnen hebben, welke zou dat dan zijn?
Mezelf transporteren, zo zou ik me nooit meer hoeven ze haasten en ben je overal snel en kosteloos.
Als er een band weer bij elkaar zou komen en een privé concert bij jou thuis zou kunnen geven, wie zouden dat dan zijn?
Ik ben niet echt fan van bands die al uit elkaar zijn maar als ik gewoon een band zou moeten kiezen zou ik The Script kiezen. Ik ben een hele grote fan.
Als je elk dier als huisdier zou mogen hebben, welk dier zou je dan willen?
Een hond, ik weet het niet echt een raar of apart dier met ik houd gewoon heel erg van honden.

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten