zondag 28 juni 2015

Birthday tag

Hé guys and girls,
Vandaag ben ik jarig en daarom deze speciale birthday-tag! Lets get going...
Welke dag is het nu?
28 juni, vandaag wordt ik 14!!! Helaas is het midden in de proefwerkweek. Maar nog maar 4 proefwerken en dan vakantie! Oké ik ben een beetje afgedwaald van het onderwerp...                                                                                                                                      
Welke dag ben je geboren?
Ik heb echt geen idee maar ik ga het even opzoeken.... Het was een donderdag, lang leve Google. Ik had serieus echt geen idee, ook mijn moeder wist het niet.

Wat staat er boven aan je verlanglijstje dit jaar?
Ik heb al een MacBook gekregen van mijn ouders, we hebben deze in Australië gekocht. Dus ik heb niet echt heel gevraagd maar ik wilde graag een cover voor mijn MacBook. Ook wilde ik graag een koptelefoon van UrbanEars.


Vier je je verjaardag altijd op de dag zelf?
Meestal wel met mijn gezin, maar niet met familie. Het feest met de hele familie is meestal in het middenvan juni omdat het dan tussen mijn en mijn zusjes verjaardag in zit, overigens is het dit jaar aan het begin van de zomervakantie. Mijn feestje met vriendinnen was vorige week, we gingen naar de Efteling en het was geweldig!
Wat is het mooiste cadeau dat je ooit hebt gehad voor je verjaardag?
Ik weet het eigenlijk niet. Ik denk mijn MacBook, ik gebruik hem elke dag voor van alles en hij is gewoon heel snel en dun dus ook makkelijk te vervoeren. Ik heb de MacBook air 13 inch.

Hoe vier jij jouw verjaardag en heb je tradities?
Ik vier mijn verjaardag met cadeaus en taart. Ook gaan we meestal uit eten. Vandaag gaan we lunchen in de stad.

Heb je weleens iets gevraagd, maar nooit gekregen?
Ja, het is eerder de vraag heb je ooit iets gevraagd en WEL gekregen. Mijn gezin (en vooral mijn moeder) weten heel goed wat ik wel en niet leuk vindt en ze vinden het leuker om mij te verassen in plaats van mij gewoon te geven wat ik wil hebben.

Wat is je lievelings taart?
Ik houd heel erg van lemon merengue taart, Dit is een citroentaart met een schuimlaag erop. Ook houd ik heel erg van mijn moeders appeltaart met vanille-ijs.

Welke hapjes vind jij echt bij een verjaardag horen?
TAART, verder vind ik het leuk om op mijn verjaardag mijn lievelingseten te eten.

Wat zou jouw ultieme verjaardagscadeau zijn?
Ik denk dat ik dat cadeau dit jaar heb gekregen: mijn MacBook

Krijg je veel kaartjes/smsjes/telefoontjes op je verjaardag?
Ik krijg alleen nog kaarten van mijn opa's en oma's opgestuurd, wel krijg ik met feestjes wel altijd kaarten. Mijn opa en oma bellen ook altijd op mijn verjaardag om mij nog eens te feliciteren. Mijn vriendinnen whatsappen mij meestal.

Ik hoop dat jullie en leuke dag hebben!

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten