woensdag 27 mei 2015

Music update

Hey guys and girls,
Vandaag voor jullie een iets verlate muziekupdate. Ik heb niet heel veel nieuwe nummers geluisterd deze week maar heb toch 5 nieuwe favorieten kunnen uitkiezen.

1. Bad blood - Taylor Swift
Ja ik weet het, nog een Taylor Swift liedje! Ik ben de laatste tijd echt een Swiftie geworden. Ik heb dit nummer al vaak op de radio gehoord en toen de nieuwe clip uitkwam moest ik hem gelijk zien. Ik vind de clip heel erg leuk maar hij past eerder bij de Hungergames dan bij haar liedje. Maar ik zou zeggen bekijk hem zelf, hij is echt heel leuk!!!



2. Photograph - Ed Sheeran
En ja ook dit keer gaat het weer om de geweldige nieuwe videoclip. Het is een geweldig liedje die ik constant blijf luisteren.
Oké ik moet het toegeven sommige van de liedjes van het Songfestival waren echt geweldig. Daarom hieronder mijn top 3 songfestival liedjes.
1. Rhythm inside - Loic Nottet
Dit liedje staat echt met stip op nummer 1. Dit liedje heeft een makkelijke tekst om mee te zingen, een goede choreografie en een knappe zanger.

Luister ook zijn andere liedjes, mijn favoriet is zijn cover van chandelier.

2. Heroes - Mans Zelmerlow
Het is echt een leuk liedje en is het luisteren waard. Ik snap waarom dit liedje heeft gewonnen. Maar och zou België echt moeten winnen. #fangirl

3. Golden boy - Nadav Guedj
Op nummer 3 staat het liedje golden boy. Het was niet het beste liedje of de beste zang maar het blijft eeuwig in je hoofd zitten en is leuk om op te dansen.




Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten