zaterdag 3 september 2016

Shellac - yay or nay

Hey guys and girls,
Ongeveer een week geleden ging ik mijn nagels laten doen met een paar vriendinnen. Ze wilden allemaal shellac nagels laten doen, iets waar ik niet veel ervaring mee heb. Ik weet niet of dat gewoon aan mij ligt of dat het iets nieuws is maar vandaag ga ik jullie alles vertellen over shellac.


Shellac is een combinatie van gel nagellak en gewone nagellak. Het blijft ongeveer 2 tot 4 weken zitten. Er komen geen krasjes op en het komt er ook niet makkelijk af. Omdat het tussen elke laag met UV of LED licht wordt uitgehard duurt het wel eventjes, maar je hoeft niet met natte nagels rond te lopen.
Het is wel iets duurder dan gewoon je nagels laten doen, bij mij kostte het $20 en dat is ongeveer 14. Het is nog steeds niet heel erg duur, zeker omdat het een aardig lange tijd blijft zitten.
Zelf koos ik een lichtroze kleur omdat dit er natuurlijk en chic uitziet.


Zelf ben ik erg te spreken over shellac en vind ik het erg fijn. Het blijft lang mooi maar ziet er niet nep of onnatuurlijk uit. Voor mij is dit zeker een YAY!!!

XXX

V









Geen opmerkingen:

Een reactie posten