zondag 18 september 2016

My everyday jewelry

Hey guys and girls,
Net als de meeste meisjes draag ik elke dag sieraden. Vandaag zal ik jullie laten zien welke sieraden ik dagelijks draag, waar ik deze vandaan heb en wat voor betekenis sommige sieraden voor me hebben.

Kettingen
Ik draag 2 kettingen. De eerste heb ik voor mijn verjaardag gekregen van een van mijn beste vriendinnen. Het is een zilveren ketting met twee hartjes en roze steentjes. Omdat ik deze voor mijn verjaardag heb gekregen weet ik helaas niet waar ze deze heeft gekocht.


























De tweede ketting die ik altijd draag is een ketting die ik heel recent heb gekocht. Het is de Pandora "floating locket" met de "celestial charms". Het is een zilveren lange ketting van Pandora. Je kan charms in deze ketting doen en deze ook verwisselen en mixen.
Hier kan je deze ketting en de bijbehorende charms kopen.


Armbandjes
Vroeger wisselde ik mijn armbandjes bijna dagelijks af. Maar op het moment draag ik elke dag twee zilveren armbandjes. Eentje is een schakel gemaakt van kleine hartjes die ik van mijn zusje kreeg voor mijn verjaardag, de andere is een Pandora armbandje met een infinity tekent eraan. De laatste kan je hier kopen. 

Ringen
Ik wissel mijn ringen dagelijks af en heb ook best wel veel ringen. De meeste zijn van Primark, Colette en Lovisa.


 
   

Een van mijn favoriete ringen die ik bijna elke dag draag is de "leaf wrap ring" van Colette. Deze kan je hier kopen.




Oorbellen
Ook deze wissel ik regelmatig af. Ik heb niet perse een favoriete paar verder...




















Hopelijk vonden jullie het leuk om de sieraden te zien die ik op dagelijkse basis draag.
XXX
V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten