woensdag 7 september 2016

Movies I'm excited for - 2016 edition

Hey guys and girls,
Herken je dat gevoel wanneer je in de bios zit en bij elk voorfilmpje zegt: "Hey, die film wil ik zien. En die ook, en die ook. Owh en die". Maak je geen zorgen, ik doe het ook maar vandaag ga ik jullie vertellen welke films ik daadwerkelijk echt wil zien.

1. Bridget Jones's Baby - 16 september
OMG, een nieuwe Bridget Jones's film. Ik heb alle boeken gelezen en alle films tot nu toe gezien dus uiteraard MOET ik deze ook zien. 













2. The girl on the train - 7 oktober
Okay, om eerlijk te zijn weet ik niet zeker of ik deze film wil zien. De trailer zag er best wel eng uit en de film is ook gebaseerd op het boek die een thriller is. Het is niet echt een horror or misdaad film maar ergens ertussen in. Ik ga eerst het boek lezen en dan zien we wel of ik echt de film wil zien ;)













3. Miss Peregrine's home for peculiar children - 30 september
Deze film gaat over een soort van school met kinderen met speciale krachten. Jake denkt dat hij hier helemaal niet thuis hoort maar dan komt hij erachter dat hij iemand anders is dan hij zelf dacht. En dat hij zich moet verdedigen tegen onverwachtste vijanden.












4. The edge of seventeen - 18 september
Een typische romcom over Nadine en hoe ze omgaat met "moeilijke" dingen in haar leven zoals haar beste vriendin die haar broer date, haar eerste baantje en nieuwe jongens.












5. Dirty 30
De reden dat ik deze film wil zien is omdat de hoofdrollen worden gespeeld door Mamrie Hart, Hannah Hart en Grace Helbig. Het gaat over 3 vrouwen (Kate, Evie en Charlie) die het allemaal niet makkelijk hebben in hun leven. Evie en Charlie organiseren een feestje voor de Kate's 30ste verjaardag, maar dit feestje loopt een beetje uit de hand...












XXX

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten