maandag 18 januari 2016

What's on my iPhone 6

Hey guys and girls,
Een tijdje geleden heb ik een post gemaakt over de apps die op mijn Iphone 5c stonden. Ik heb nu al een tijdje een nieuwe telefoon. Daarom vandaag: what's on my iPhone 6.

Ik heb een zilveren iPhone 6 met 16GB.
Mijn lockscreen is een foto van Manly Beach die ik zelf heb gemaakt:




Mijn homescreen is een quote die ik heel leuk vind:


Al mijn apps zijn geordend in mapjes, anders kan ik niks terug vinden.
In het 1e mapje zitten heel veel apps die ik eigenlijk nooit gebruik maar die er helaas niet af gehaald kunnen worden:
  • Stocks
  • Wallet
  • iBooks
  • Health
  • Videos
  • Find Friends
  • Podcasts
  • Game Centre
  • Reminders
  • Watch
  • Contacts
  • Tips
  • Voice Memos
  • Find iPhone
  • Compass
  • News
Er zijn nog wel een paar apps in dit mapje die ik wel gebruik:
  • Calendar, hierin zet ik mijn afspraken en verjaardagen
  • FaceTime, om contact te houden met mijn vrienden in Nederland
  • Maps, om de weg te vinden
  • Calculator, als ik te lui ben om dingen uit te rekenen


In het 2e mapje zitten algemene apps die ik dagelijks gebruik:
  • Settings
  • Camera
  • Photos
  • iTunes store
  • App Store
  • Safari
  • Weather
  • Notes, vaak maak ik notities van liedjes die ik wil onthouden of andere dingen die ik moet onthouden
  • Clock, vooral de wereldklok gebruik ik vaak


Het 3e mapje is voor al mijn social media apps:
  • Messages, ik gebruik messages niet zo heel vaak
  • WhatsApp, deze app gebruik ik het meeste
  • Instagram, waarschijnlijk mijn favoriete app
  • Snapchat
  • Pinterest, hier haal ik al mijn achtergronden vandaag
  • Music, hierin maak ik al mijn playlists
  • Dreamdays, om af te tellen voordat vakanties beginnen
  • Moovit, voor bus en trein schema's
  • Facebook, voor als ik me verveel


Het 4e mapje is voor mijn foto's:

  • VSCO cam, om mijn foto's te bewerken
  • InstaVogue, voor witte randjes om mijn foto's
  • Pic Collage, voor collages
  • Flipagram

Xxx
V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten