zaterdag 23 januari 2016

Been there, done that tag

Hey guys and girls,
Vandaag weer eens een tag, deze keer over reizen!

Welke landen van de wereld heb je al bezocht?

Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Zwitserland, Oostenrijk, Engeland, Amerika en Australië.


Laat je allerleukste vakantiefoto zien.
Deze foto is gemaakt in Californië.








Welke bestemming staat bovenaan jouw verlanglijstje? Met andere woorden: waar wil je ECHT nog een keertje heen?
Er zijn super veel plekken waar ik nog graag heen wil maar een paar die bovenaan mijn lijstje staan zijn: 
- Kaapstad, Zuid-Afrika
- Kopenhagen, Denemarken
- Tokyo, Japan

Wat is jouw meest ideale vakantie? (strandvakantie, shopping trip, culturele vakantie, etc.)
Ik houd wel van het strand maar na een paar uur ben ik wel een beetje klaar mee. Ik houd wel van culturele vakanties maar het liefste heb ik nog een shopping trip.

Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?
New York!!! Ik be hier eerder geweest maar ik was nog best wel jong en kan mij er niet zo heel veel van herinneren. Ik zou echt super graag terug gaan.

Ben je al eens voor werk naar een leuke bestemming gestuurd? Zo ja, waar?

Zelf werk ik nog niet maar soms gaan we met mijn vader mee als hij op reis gaat naar werk. We zijn al naar Surfers Paradise, Canberra en Melbourne geweest.
Melbourne

Met wie ga je meestal op reis?
Meestal ga ik op vakantie met mijn ouders en mijn zusje.

Met wie zou je nog wel eens op vakantie willen gaan? (dit mag iedereen zijn: familielid, vriend(in) of beroemd persoon)
Ik zou graag nog een keer op vakantie willen met een groep vriendinnen. Het lijkt me heel gezellig om samen dingen te ontdekken in een ander land.

Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo ja, waar?
Toen ik klein was zijn we weleens naar Texel geweest. Ook zijn we een keer naar Maastricht geweest voor een paar dagen. Allebei deze vakanties waren echt heel leuk.

Ga je liever naar een attractiepark of naar een dierentuin?
Ik houd zelf niet echt heel erg van dierentuinen meer, ze zijn allemaal een beetje hetzelfde en hebben bijna overal dezelfde dieren. Attractieparken vind ik daarom veel leuker.
Taronga zoo, Sydney

Zou je liever een ski- of een zonvakantie willen hebben?
Ik heb zelf nog nooit geskied maar ik houd wel van koud weer toch ga ik liever op een zonvakantie.

Wat is jouw leukste vakantie-herinnering?
Ik heb zoveel vakantie herinneringen maar een paar van de leukste zijn:
- De watervallen in Texas
- New York alleen met mijn vader


Wat is jouw minst leuke vakantie-herinnering?
Toen we gingen kamperen in Frankrijk en muizen aan onze kleding knabbelden. Daardoor heb ik nu een hekel aan kamperen.

Naar welk(e) land(en) ga je dit jaar op vakantie?
We gaan in april voor 3 weken naar Nederland!!!

Waar zou je nooit op vakantie gaan?
Ik houd heel erg van reizen en er is niet echt een plek waar ik nooit op vakantie zou willen

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten