dinsdag 29 september 2015

Music update

Hey guys and girls,
Ik weet dat ik een tijdje niet meer heb gepost maar ik was een weekje op vakantie naar Queensland. Nu ben ik weer terug en zag ik dat ik al een lange tijd geen muziek update heb geplaatst. Daarom vandaag een muziek update.

1. Infinity - One Direction
Dit is het 2e liedje van One Direction zonder Zayn, ik vind allebei deze liedjes leuker dan al hun andere liedjes. Dit liedje heeft een hele mooie tekst en is heel goed gezongen. Er is nog geen videoclip, hopelijk komt deze snel!


2. Wild - Troye Sivan
Daar gaan we weer hoor: mijn YouTube verslaving. Behalve dat dit liedje van een Youtuber is vind ik het een heel leuk liedje. 

3. Trap Queen - Fetty Whap
De tekst van dit liedje heeft niet echt een betekenis maar het heeft een leuke tekst. Ook is het liedje leuk om op te dansen.

4. Hula Hoop - Omi
Ook de 2e hitsong van Omi is weer een leuke dance song. Dit liedje heeft daarentegen wel een betekenis.


5. What do you mean - Justin Bieber
Ik zal nooit een hele grote fan worden van Justin Bieber maar zijn laatste 2 liedjes vind ik wel heel erg leuk. Vooral dit nummer vind ik een hele mooie betekenis hebben. Vanuit zijn opzicht gaat het over dat hij een meisje niet echt begrijpt maar ook andersom is dit nummer heel herkenbaar.

Xxx
V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten