donderdag 15 oktober 2015

3 herfst make-up trends

Hey guys and girls,
Hoewel het hier in Australië net lente wordt is het in Nederland alweer herfst. Ook al woon ik nu in Australië, een goede herfst trend kan altijd.

1. Donkere lippenstift
Je kan eigenlijk het hele jaar door donkere lippenstift dragen maar herfst is DE gelegenheid om met donkere lippenstift te experimenteren/oefenen. Je hebt donkere lippenstiften in alle prijsklasse:
Mac sin - $17 - hier te vinden

Essence liquid lipstick 06 make a statement - 2.59 - hier te vinden 

2. Bordeaux rode nagellak
Ik had gewoon een kopje met donkere nagellak kunnen maken maar ik wilde graag dit hele stuk wijden aan mijn favoriete kleur nagellak. Deze kleur past overal bij en staat zowel netjes als casual. De kleur die ik zelf heb is deze:
Essie Bahama mama - $8.50 - hier te vinden

3. Bronze/ Gouden oogmake-up
De bronzen en gouden kleuren doen me heel erg denken aan de blaadjes die van de bomen vallen. Je kan deze trend heel makkelijk houden met 1 kleur oogschaduw of uitpakken met veel verschillende tinten. Hier is wat inspiratie:

Hopelijk hebben jullie nu veel inspiratie!
Xxx
V


Geen opmerkingen:

Een reactie posten