donderdag 16 juli 2015

I love summer tag

Hé guys and girls,
Het was eindelijk echt zomer maar helaas is het vandaag weer regenachtig weer. Toch vind ik het leuk om de "I love summer tag" te doen want ik ben een grote liefhebber van de zomer, ik mis het warme weer nu al!

1. Wat is jouw favoriete nagellak voor de zomer?
Ik houd heel erg van de nude kleuren kleuren van Essie zoals Chinchilly en Sand-Tropez. Maar ook Your web or mine van OPI is heel mooi. Als je budget zomer nagellak zoekt kan je het beste kijken bij Essence mijn favorieten zijn Brazil jungle (groen) en 4 ever young (roze/rood).


Essie Chinchilly 

Essence 4 ever young

2. Waar gaat jouw reis naartoe deze zomer? Of blijf je lekker thuis?
We gaan niet echt op reis maar we gaan wel verhuizen naar Australië. Daar hebben we het wel druk genoeg mee...

3. Wat draag jij het liefst met warme temperaturen?
Ik houd erg van shortjes maar ze moeten niet te kort zijn, ik wil er wel nog in kunnen bewegen. Ook houd ik van luchtige topjes (het liefst oversized) van een dunne stof. 

4. Wat is jouw ultieme zomer hit?
Oké ik kan echt niet kiezen dus ik noem er een paar die ik echt leuk vind:
+ Jess Glynne - Hold my hand 
Skrillex and Diplo featuring Justin Bieber - Where Are Ü Now 
+ Andy grammer - Honey i'm good
Honey I'm good - Andy Grammar

5. Welke sandaaltjes verslijt jij deze zomer zeker weten?
Ik heb deze zomer niet echt sandaaltjes maar ik ben echt verliefd op mijn nieuwe slip-ons van de Primark. Ze zijn donkerblauw en makkelijk te combineren, ook lopen ze heel lekker.

6. Wat is jouw favoriete zomer geur?
Mijn favoriete geur van het moment is Blissful Mistful van Zoella. De parfum is fris en zoet. Omdat het eigenlijk een bodymist is is hij niet erg sterk en hangt er niet zo'n parfumwalm om je heen. Je kan deze parfum op www.feelunique.com bestellen, net als de rest van haar 2 beauty collecties.

 

7. Wat draag jij als je gaat zwemmen? Een badpak, bikini, tankini?
Ik heb heel veel bikini's die ik mix en match (ik draag een verschillend broekje en topje) maar ik houd ook van badpakken dus het ligt eraan wat ik als eerste zie!

8. Welke lipsticks in je stash schreeuwen ZOMER? 
Voor het gemak valt lipgloss ook even ander lipsticks... Ik houd ervan om in de zomer felle lijkkleuren te dragen, mijn meest zomerse zijn: 
+ Clinique - 18 Magenta Rose


+ Lancome - 391 Flash n' Fuchsia


+Tanya Burr Cosmetics - Picnic in the parc


Alle lipproducten bij elkaar

De lipswatches:













Magenta Rose - Flash ' Fuchsia - Picnic in the parc 

9. Wat is je favo zomer drankje?
Water met citroen en munt vind ik heel lekker en het is ook makkelijk om te maken. Verder houd ik van frisdranken zoals Fanta Lemon en Cola.

10. Wat zijn jouw ultieme zomer musthaves?
Ik houd heel erg van kleding en make-up dus ik heb een top 10 gemaakt van dingen die je echt nodig hebt in de zomer:
1. Een zonnebril
2. Een maxi-rok
3. Een bikini/ badpak
4. Een luchtige pyjama
5. Een strandtas
6. Een goede zonnebrand voor je gezicht en je lichaam
7. Meerdere zomerse nagellak kleuren
8. Heel veel shortjes
9. Sandaaltjes, slippers of luchtige slip-ons
10. Een lippenbalsem met SPF (je lippen kunnen ook verbranden)

Heel veel plezierig deze zomer, hopelijk wordt het nog beter weer!
V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten