dinsdag 28 juli 2015

Music update

Hey guys and girls,
Het is al een tijdje geleden dat ik een muziek update heb gedaan, en ik heb genoeg nummers verzamelt (heb het maar beperkt tot 5 nummers, de rest bewaar ik voor volgende keer), dus... daar gaan we:

1. Black magic - Little Mix
Ik was nooit echt een fan van Little Mix (ik vond hun nummers wel leuk, maar luisterde ze niet zo vaak), maar dit nummer vind ik echt geweldig. Ik hoorde het voor het eerst toen ik een YouTube filmpje aan het kijken was waarin 2 van mijn favoriete YouTubers Little Mix gingen interviewen:
Link naar YouTube video . Nadit filmpje zocht ik het liedje en ik was gelijk verslaafd.



2. In your arms - Nico and Vinz
Dit liedje is niet echt nieuw maar ik vind het wel geweldig en heb het helemaal herontdekt. Dit nummer geeft je veel energie en positiviteit.


3. Honey I'm good - Andy Grammar
Zoals ik ook al in de I love summer tag zei vind ik dit een leuk zomers liedje met een country sound.


4. Get stupid - Aston Merrygold
Dit is een vrolijk liedje die iedereen aan het dansen krijgt. Ook heeft het liedje een positieve boodschap.


5. She's kinda hot - 5 seconds of summer
Ik weet niet precies of ik dit liedje leuk vind, of raar maar ik vond dat het in ieder geval een plekje verdiende op mijn blog. Het liedje klinkt vrolijk maar als je naar de tekst luistert is het super raar. Luister en oordeel zelf:


Ik hoop dat ik jullie heb ge inspireert met nieuwe muziek.
V


Geen opmerkingen:

Een reactie posten