zaterdag 25 juli 2015

Mijn 5 favoriete zelfgemaakte foto's

Hey guys and girls,
Vandaag ga ik mijn 5 favoriete zelfgemaakte foto's laten zien en er een kort verhaal bij vertellen.

1. De oreo
Deze foto heb ik gemaakt op de trap voor het Sydney Opera House.




















 2. Het uitzicht bij de Efteling
Met mijn verjaardag waren we bij de Efteling en dit is een van mijn favoriete foto's die we die dag hebben gemaakt.


3. Amsterdam
Deze foto deed me erg denken aan "The fault in our stars". Deze foto is nog mooier als hij bewerkt is, hier kan je lezen hoe ik de foto heb bewerkt en hoe hij er dan uitziet.

4. Outfit
Ik houd heel erg van kleding en vond de combinatie van dit topje (H&M) en deze nagellak (Essence - Brazil Jungle) erg mooi.

5. Liefste kat
Dit is de kat van de buren en hij lag zo schattig op de tuintafel... Ik moest er gewoon een foto van maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten