zaterdag 2 juli 2016

I love sleep tag

Hey guys and girls,
Vandaag doe ik een tag over mijn favoriete activiteit ooit: slapen. Let's go!!!



1. Hoe laat ga je meestal naar bed?
Doordeweeks ga ik meestal rond 10 uur en in het weekend verschilt het van 10 uur tot 12 uur.

2. Wat is jouw vaste ritueel voor het slapen gaan?
Ik haal mijn make-up eraf, poets mijn tanden, doe lippenbalsem op en doe mijn nachtbeugel in.

3. Wat doe je als je niet kunt slapen?
Meestal blijf ik gewoon in mijn bed liggen en staar ik naar het plafond. Soms ga ik uit mijn bed en naar het toilet. Als ik echt niet kan slapen dan lees ik vaak een boek.

4. Wat is je favoriete slaaphouding?
Ik lig altijd op mijn zij maar ik heb geen voorkeur voor een zijde ;)

5. Waarvoor mag je jou altijd wakker maken?
Ik ben nogal gehecht aan mijn slaap en het enige waarover jij mij zou mogen wakker maken is als een van mijn vrienden of familie mijn hulp nodig heeft of een probleem heeft.

6. Hoe laat gaat je wekker ’s ochtends?
Ik zet zelf meestal geen wekker, maar mijn moeder maakt me rond 7 uur wakker.

7. Snoozen of direct opstaan
Ik sat meestal tussen 7:30 en 7:45 op, dus minimaal een half uur snoozen.


8. Slaap je uit in het weekend?
YAASH

9. Welke rare dingen doe je in je slaap?
Vroeger slaap wandelde ik en praatte ik in mijn slaap mar volgens mij doe ik nu niks raars meer ;)

10. Hoeveel kussens liggen er in je bed?
Ik slaap maar met 1 kussen maar overdag liggen er 2 tot 4 kussens op mijn bed.

11. Wat heb je aan in bed?
Ik draag niet echt een pyjama maar ik draag meestal een t-shirt en als het heel erg koud is draag ik een legging.

12. Slaap je met sokken aan?
Alleen als het echt heel erg koud is

13. Hoe groot is jouw bed?
Ik heb een 2-persoons bed yay!!!!

14. Als ik ’s ochtends wakker word, is het eerste wat ik doe
Meestal blijf ik nog heel lang in mijn bed liggen. Maar als ik dan echt opsta ga ik meestal eerst plassen en dan eten....

15. Droom je elke nacht?
Volgens mij droom je elke nacht meerdere keren maar ik kan niet altijd al mijn dromen onthouden ahahaha.

XXX

V




Geen opmerkingen:

Een reactie posten