woensdag 6 juli 2016

Books i still want to read

Hey guys and girls,
Ik houd heel erg van lezen en ook al heb ik heel veel boeken in mijn kast om nog te lezen maar hier is een lijst met boeken die ik graag nog wil kopen en lezen:

1. All the bright places - Jennifer Niven
Theodore is gefascineerd door de dood en telkens als hij op het punt staat om zijn leven te beƫindigen gebeurt er iets wat hem tegen houdt. Maar dan ontmoet hij Violet die zijn leven compleet veranderd.

2. The sky is everywhere - Jandy Nelson
Lennie Walker leefde altijd in de schaduw van haar oudere zus Bailey maar als Bailey opeens overlijd is Lennie opeens het middelpunt van de belangstelling.




















Deze 2 boeken zijn allemaal aangeraden door Zoe Sugg in haar book club filmpje. Niet alle boeken in haar video spraken mij aan maar ik wil deze graag lezen.


3. Love lettres to the dead - Ava Dellaira
Een verhaal over een meisje die haar uit de hand gelopen engels project gebruikt om de dood van haar zus te accepteren.













4. Everything everything - Nicola Yoon
Een mooi verhaal over een meisje die allergisch is voor de wereld, de enige mensen met wie ze ooit praat zijn haar moeder en verzorger. Maar als Olly naast haar komt wonen verandert hij haar leven.













5. My heart and other black holes - Jasmine Warga
Aysel is klaar om haar eigen leven te beƫindigen maar ze weet niet of ze dit alleen durft. Als ze op de website Suicide Partners Roman vind bedenken ze samen een plan, alleen Aysel weet niet of ze door wil gaan met het plan en probeert ze Roman's gedachte te veranderen.












6. After you
Na het lezen van het boek "Me before you" kan ik niet wachten om het tweede deel te lezen.












7. Anna and the french kiss
Meerdere mensen hebben mij dit boek aangeraden en ik wil dit boek graag lezen.












8. Where she went
Na het zien van de film "If i stay" las ik het boek en ik wil heel graag het tweede deel lezen.












Ik hoop da ik jullie wat leuke boeken heb aangeraden!
XXX
V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten