zaterdag 20 februari 2016

My favourite instagram accounts

Hey guys and girls,
Instagram is een van mijn favoriete apps om naar foto's te kijken. Vandaag laat ik jullie mijn favoriete Instagram accounts zien:

1. bossbabe.inc
Elke dag meerdere motiverende quotes.

















2. connorfranta
Een van mijn favoriete Amerikaanse YouTubers en hele mooie foto's.


















3. doemaarniet
Super grappige teksten in het Nederlands.
















4. teendefinition
Een combinatie van grappige, schattige en inspirerende filmpjes en quotes.
















5. moviephrase
Leukste scenes en quotes van de beste films.


















6. niomismart, velvetgh0st, zoella, megsays_
Deze 4 accounts zijn allemaal een beetje hetzelfde maar allemaal super leuk:
Jup, weer een YouTubers. Maar ze hebben mooie foto's van make-up, kleding, bloemen, witte stranden en lekker eten.





















7. primark
Ik ben super fan van de kleding, accessoires en huis dingen van de Primark. Op dit account zie je al hun nieuwe en meest populaire producten.



















XXX

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten