donderdag 5 mei 2016

Three things tag

Hey guys and girls,
Ik dacht: "het is weer eens tijd voor een tag", dus daarom vandaag de three things tag (3 dingen tag). Laten we beginnen:

Drie favoriete quotes
♥ Don't wish for it, work for it
♥ You never gonna know, if you never even try
♥ Chill, it's only chaos



















Drie dingen in mijn tas
♥ Mijn telefoon (ik neem deze overal mee naar toe, niet echt gezond ik weet het)
♥ Kauwgom
♥ Portemonnee 
Drie dingen op mijn bureau
♥ Planners (ja dames en heren, je ziet het goed meerdere planners)
♥ Een pennenbakje met pennen
♥ Mijn agenda (Yay nog een soort van planner!)
Drie favoriete meubels thuis
♥ Mijn bureau
♥ Mijn bed <3
♥ Kledingkast (en dan toch vooral de inhoud:))
Drie favoriete fruitsoorten
♥ MANGOOO
♥ Aardbeien
♥ Frambozen
Drie blogs die ik dagelijks bezoek
Oké mensen, confession ik lees zelf niet dagelijks blogs, het enige blog dat ik elke dag bekijk is die van mijn vriendin Iris - http://iriscamera.blogspot.nl/

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
♥ Hotelsuite - Nielson
♥ Rockbottom - Hailee Steinfield
♥ As long as you love me - Justin Bieber (ja ik weet het, een beetje oud <3)
Drie dingen waar ik op dit moment aan denk
♥ "Omg stress, ik moet echt beginnen met leren voor toetsen"
♥ "Hoe krijg ik al mijn kleren in mijn koffer?!"
♥ "Waarom schrijf ik een blogpost wanneer ik heel veel andere dingen te doen heb??"
Drie favoriete sporten 
♥ Voetbal
♥ Hockey
♥ Dansen (Streetdance) of misschien toch paardrijden


















Drie dingen waar ik gelukkig van word
♥ Bloggen
♥ Afspreken met vriendinnen
♥ YouTube filmpjes kijken (maar lichtelijk verslaafd aan YouTube mensen)
Drie vakantiebestemmingen 
♥ Japan
♥ Ijsland
♥ Brazilië
Drie dingen die ik dit jaar wil doen
♥ Gemotiveerd blijven voor school
♥ Niet te veel kleding lopen (ahahaha dat gaat duidelijk niet lukken maar we kunnen het altijd proberen) 
♥ Minder op mijn telefoon zitten

Love you guys

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten