zaterdag 26 maart 2016

How to stay motivated for school

Hey guys and girls,
Okay om eerlijk te zijn weet ik niet eens waarom ik dit schrijf want ik ben niet heel goed in gemotiveerd blijven voor school. Ik weet wel wat ik zou moeten doen maar 75% van de tijd stel ik het uit of doe ik het simpelweg helmaal niet. Dus misschien schrijf ik dit ook wel voor mezelf.............
Hoe dan ook, hier zijn mijn tips om gemotiveerd te blijven voor school (of om het te proberen).

1. Zoek motiverende quotes
Okay niet echt een hele goede maar nadat je wat tijd hebt gezocht naar motiverende quotes kan je gaan leren. Als je niet afgeleid wordt door andere dingen op Pinterest...

Hier zijn een paar motiverende quotes:




























































En toen had je 30 minuten op Pinterest gezocht naar quotes en nauwelijks een blog post geschreven...
Okay volgende!

2. Maak een planning
Ik weet het dit is heel erg logisch maar maak een planning waar je je echt aan kan houden. Ga er vanuit dat je overal 1,5/2 keer zo lang over doet dan normaal, op deze manier kan je alles doen wat je wilt en heb je misschien nog tijd over!

3. Denk positief
Ga er van uit dat je het kan doen! Denk positief, het helpt je om sneller te leren.

4. Focus op je goals
Als je weet waarom je leert of huiswerk maakt, is het makkelijker om het ook echt te doen. Maak een lijst met jouw doelen. Jouw doelen kunnen groot zijn zoals overgaan dit jaar of klein zoals je ouders een plezier doen.

Dit was misschien niet de beste motiverende post maar uit ervaring kan ik je vertellen dat deze manieren echt helpen en je hoeft er weinig moeite voor te doen!

XXX

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten